לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

מתח מיני


ישבנו בסלון, ראינו טלויזיה, דיברנו. העברנו מפרפר נחמד.

אני יכול להיות דודו זר? הוא שואל אותי.

בטח, אני עונה, אתה הרבה יותר יפה ממנו.

היום, ילדים, נלמד על סמים, הוא אומר. לאיציק יש המון אנרגיה, מה לקח איציק? אקסטזי! נכון!

אני צוחקת.

הוא מציע לי מסאז'. אני יודעת שהוא רק רוצה לגעת בי ובכל זאת מסכימה. אני מורידה את הפונצ'ו, ואת הסוודר, נשארת עם חולצה ארוכה. קר, ואני יודעת שהפטמות שלי בטח מכווצות, ושבטח רואים. אני מתיישבת, הוא מתחיל לעסות לי את הגב.

את ממש איבדת משקל, את יודעת.

כן.

איך את חושבת שאת יותר מושכת, ככה, או עם עוד 3 קילו?

אני בטח יותר מושכת עם עוד 3 קילו, אבל אני יותר אוהבת את זה ככה. יותר נוח לי.

אני חושב שאת יותר סקסית ככה.

תודה.

כואב לי בצד ימין, אני אומרת.

הוא מעסה את צד ימין, אני נשכבת על הספה סוף סוף. המסאז' שלו טוב, לא חלש מדי ולא חזק מדי. הוא תופס בדיוק את הנקודה הכואבת, ועושה בדיוק מה שצריך. קר לי, ואני רועדת, אבל לא רוצה לזוז. אחר כך הוא עובר מהגב לידיים, מעסה אותן בעדינות, לאט לאט, מחמם אותן. זה נעים. הוא עובר על הגב שוב במן ליטוף כזה, משהו בין לבין, לא בדיוק מסאז'. הוא עובר לרגל שלי, אני יודעת שהוא רק רוצה לגעת בה, וזה נעים, זה מאוד נעים. יש איזו פאוזה שם, ואני קמה, מתיישבת על הספה. הוא מתיישב מולי ונשען לכיוון שלי, מחבק את הכתף שלי ביד אחת.

אני מרכינה את הראש.

נוגעת רגע בראש שלו, בחיבה, ומפסיקה.

מרכינה את הראש, יושבת מכופפת, יד על המצח, עוצמת גם עיניים, סוג של להתרחק. להרחיק. אני חושבת שאלך עכשיו לישון, אני אומרת, הנוסידקס הזה מרדים אותי.

הוא חוזר למצב ישיבה רגיל. אוקי, הוא אומר. סליחה. שטויות, אני אומרת.

 

הוא שולח לי SMS מהסלון.

קצה אני מצטער. לא התכוונתי לגרום לך לחוש מאויימת. נסחפתי בתחושה של להיות קרוב מאוד לאשה יפה... אל תכעסי עלי מאוד, רק קצת.

נכתב על ידי , 31/1/2005 19:48   בקטגוריות קורת גג  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)