לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

הפוגה קומית, קצת אירוניה וחמש דקות התהילה שלי


זה באמת לא מעניין אף אחד חוץ ממני, אבל שמו אלי הפניה בנענע, בדף הראשי (לפוסט ההוא על איך מתחילים בישראבלוג, כמובן).

 

 

 

זה היה נפלא ונהדר ואז מפחיד נורא (כן, כן, הבאתי את זה על עצמי, אני יודעת). היו לי משך כמה שעות מספרי כניסות שמתאימים בדרך כלל לחודשים (וחודשים, לפני שדרוג הקאונטר). חיכיתי בסבלנות שזה יעבור והם יפסיקו, בטח יש לנענע משהו יותר טוב לשים בדף הראשי שלהם מאשר לינק אלי, אבל זה נמשך ונמשך ונראה כמו נצח.

אם תתבוננו היטב בלינק, תראו שהקישור אלי מלא לבבות אדומים ומדבר על אהבה.

להזכירכם, זו ההבנה שלי בזוגיות, וזו דעתי על פרחים.

נורא משעשע, לקחת דווקא אותי בתור יועצת לכבוד וולנטיינז.

בכל אופן, אני לא אמורה להתלונן, אני סתם היסטרית. תודה לשירה המקסימה והמאממת הכי בעולם, שנתנה לי את חמש דקות התהילה הוירטואלית שלי, אומרים שלכל אחד מגיע מתישהו, כנראה שעכשיו תורי.

 

קצה

מכורת בלוגים אנונימית

מנסה נואשות ללמוד

נכתב על ידי , 9/2/2005 16:48   בקטגוריות שרלילת רייטינג בלאי  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)