לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

כמה דברים שלא מסיחים את דעתי ב-כ-ל-ל בזמן שאני לומדת


לא לפי שום סדר הגיוני.

 

1. הבלוג שלי.

2. בלוגים של אנשים אחרים.

3. הצעות מגונות.

4. סיגריות.

5. קבלת שבת.

6. אוכל.

7. ארוחות גורמה במסעדות פאר.

8. מיילים.

9. טלפונים.

10. דיוידי של סיינפלד שהשותפים שלי הביאו דווקא עכשיו.

11. אחה"צ של שיחה טובה ורכילות טובה עם בחורה מקסימה בבית קפה.

12. ערב מעושן והזוי עם ריאליטי של דמויות מצויירות, עוגה וכלבה.

13. עוד אוכל.

14. למה שאני לא אלך ליוגה עכשיו, בעצם.

15. שטיפת כלים.

16. השכנה מלמעלה שדופקת עם מטאטא על הרצפה שלה בארבע בבוקר.

17. שיחה עם השכנה מלמעלה, איומים, סיפורי נכדים, וצפיה בתמונות שהיא מציירת.

18. טלויזיה.

19. תגובות בבלוג לעצמי.

20. אני לא מצליחה להשיג שוקולד לבן עם עוגיות.

 

אם אני נכשלת ואין לי עתיד, שתדעו למה.

 

[קצה

שיצאה ממבחן אחד

שצריכה ללמוד למבחן הבא

ולכן בינתיים היא לא משקיעה בפוסטים

אפילו שזה הבלוגולדת שלה

{ועוד לא אמרתי מילה על

האיניומולדת המתקרב שלי}]

נכתב על ידי , 17/2/2005 13:07   בקטגוריות שטחיות  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)