לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

סקר בלוגים


[אם אין לכם כוח לקרוא, אנא, דלגו לסקר.]

 

פרולוג

לא מזמן הסתובבתי לי בסנטר, בחיפוש אחר משהו טפשי (קורה). בחנות אחת היה מגנט כזה, "תנו לפיות לחיות", וחשבתי אם אני רוצה אותו או לא. איש אחד בלבל את המוח למוכר והפריע לי להתרכז, ואז שמתי לב שהוא מדבר על בלוגים. אוזני התאפרכסו באופן אינסטנקטיבי והקשבתי. הוא השוויץ שיש לו בלוג נורא פופולרי ואנשים כל הזמן מבקשים ממנו עצות על כל דבר בעולם, והוא לא עומד בקצב. המוכר הקשיב בחצי אוזן וחיכה שהוא ישתוק. לא הצלחתי לקשר אותו לאף בלוגר שאני מכירה, אז לא התאפקתי, התערבתי ושאלתי אותו מי הוא.

הסתבר, שהוא בכלל מתפוז. (כן, זה מדהים, יש בלוגים גם שם! לא רק כאן, וברשימות, ובבלוגר, וב livejournal! ואו, סקופ!). אחרי שהתאוששתי מההלם הראשוני, הוא המשיך לדבר אלי, עכשיו כשהיה לו אובייקט חדש (ועוד אחד שמתעניין, ומבין על מה הוא מדבר). הוא סיפר לי שיש לו 4 או 5 בלוגים, אחד ראשי ואחרים לפי נושאים, שם הוא לא משתמש בזהות המלאה שלו, וסיפר לי על מה כל אחד. באחד מהם, הוא אמר, יש לו המון מעריצות. (אבל זה בסדר, חשבתי, כמו שאתה נראה, אתה מן הסתם לא מצליח לעשות עם זה שום דבר).

 

הרהור

אחרי שברחתי משם, חשבתי לי ככה: אני פתחתי יותר מבלוג אחד, גם לכתיבה ממש ולא רק לצרכי ניסוי, ואני מכירה עוד המון אנשים כאלה, הדוגמאות רבות מספור ואני לא אתחיל איתן. מה שכן, אצלי לפחות, יש איזשהו צורך שנוצר, לכתוב כמעט הכל בבלוג. ומה שאי אפשר באחד, שמים בשני. אם כי זה לא מעניין את כולם (נניח, הבלוג השני הוא מקצועי, ולא חסרים בישראבלוג בלוגי אוכל, למשל), אם כי אתה גרפומן מטורף, אם כי אתה רוצה לשחק עם עוד זהויות, ואם כי הבלוג הראשי שלך נהיה פופולרי מדי, כדי להחשף בו באמת.

 

הסקר

כמה בלוגים יש לכם?

נספחים: בכמה מהם אתם עוד כותבים באופן פעיל? האם חלק מהם "סודיים" בפני הבלוג הראשי שלכם? כמה זמן אתם בבלוגים? מתי לראשונה פתחתם עוד בלוג?

 

(וכן, אני אשמח ללינקים לקטע הזה. למען המדע!)

 

[קצה

מולטי בלוגרית לייט

מנצלת את העובדה שהיא בטבלת בלוגים היפראקטיביים

{לא לדאוג, זה תיכף עובר}

ויש לה המון כניסות בלי שום סיבה טובה באמת

לאיסוף עובדות שהן לא מדגם סטטיסטי מייצג

אבל ישעשעו אותה מאוד]

נכתב על ידי , 20/2/2005 18:01   בקטגוריות בלוגינג  
170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)