לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

לזיין ולזרוק


בדיוק חשבתי על איך דברים זורמים עם חצי (לפחות) מהבחורים שאני יוצאת איתם.

פגישה ראשונה.
אני: (מתלהבת.)
הוא: (מתקשר.)
הבלוג: (אופציונלי) ~פוסט מתלהב רומנטי~ (יו, הוא כזה חמוד, חכם, רואה ספרים, קורא סרטים, מצלם שחור לבן, מכיר את טרנטינו, יודע HTML, עושה מיצגים אמנותיים גרועים, יודע קרוא וכתוב, אפשר לסבול את איך שהוא נראה, איזו פגישה מגניבה וקסומה היתה לנו.)
התגובות: ~יו זה נשמע מצויין שיהיה המון בהצלחה~
התגובות לתגובות: ~יו תודה אני נורא מקווה ומאושרת <קריצה>~

כמה פגישות אחר כך.
סקס.
אחרי הסקס:
אני: מה לעזאזל אני עושה עם האדיוט הזה? למה הוא מחבק אותי? למה הלשון שלו עלי? איכס.
הוא: (ממשיך להתקשר.)
הבלוג: ~אין פוסט~
התגובות: ~תגידי, מה שלום ההוא?~
התגובות לתגובות: ~מי?~

תהיות:
1. האם אני גבר?
2. האם לא עדיף לקצר את כל ההליך המייגע הזה, לשכב איתו בפגישה ראשונה ולסגור עניין?
נכתב על ידי , 22/2/2005 01:35   בקטגוריות הרהור  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)