לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

אני סתם אחת,


אני לא רוצה עכשיו להוכיח את עצמי, שאני חכמה או מעניינת או כותבת יפה. אני לא רוצה לחשוב איך אני נראית ומה אני לובשת ומה אני משדרת. אני לא רוצה לדבר על זה. אני לא רוצה לשפוט את עצמי, לא עכשיו. כל החיים שלי אני עושה את זה כל כך הרבה. די, נמאס, תני קצת שקט. גם אל תנתחי. תכתבי קצת, כי זה מרגיע אותך. זה בסדר.

 

 

 

 

 

 

 

 

זה שחסמתי את התגובות, זה כי אני לא רוצה תגובות. לא בפוסט ולא בפוסט הקודם לפוסט הזה ולא בחלון מסרים ולא באימייל. תודה, שלום.

 

נ.ב.

זה יעבור לי תוך כמה שעות. אל תדאגו.

נכתב על ידי , 27/3/2005 14:55   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)