לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

פרסומות


אני מובטלת משועממת ולכן ביקרתי את אביב. אביב גר בחור.

דברים שיש בחור בו אביב גר:

חניה.

דברים שאין שם:

כל השאר.

ממש כמו שהבטחתי, סיפרתי לו על הבלוג ואמרתי לו שיפתח אחד. הוא אמר שכבר ראה דברים כאלה, פשוט הם תמיד נראו לו אדיוטיים ולא שנונים באמת. ניסיתי להניא אותו מלפתוח בלוג בשם "קצה זונה", כי זה עלול להיות שם דבילי שממציא ילד בן 14, ואם יש משהו שאתה חייב להמנע ממנו, זה להשמע כמו ילד בן 14. עזרתי לו לבחור את התמונה הכי מכוערת שלו (וזה היה קשה, כי המנייאק הזה פוטוגני אפילו ברשיון נהיגה) והוא שם אותה שם. ניסיתי להסביר לו שאף אחד לא יתעניין בלקרוא את הסיפור שהוא כתב (שהוא דווקא נורא מוצלח אבל ארוך, וסיפור), לא באתר הזה, ושיכתוב על עצמו. הוא כתב קצת, והיה אפילו טיפ טיפה שנון בקצוות, למרות שהחלק הכי מוצלח היה לתת לי את הכינוי "הזונה". (איימ פלאדרד. אונסטלי.). הוא עדיין לא מבין איך כותבים פוסט, וגם לא חלילה איך מגיבים. או שזה יעבור לו, או שהוא יזניח את הבלוג וימשיך לדבר עם בנות 16 באטרף.

נסענו לתחליף המקומי לפאב. בדרך ניסיתי להגיד לו עד כמה הסיפור על הבחורה ההיא היה מצחיק, ושהוא צריך לכתוב את זה. "זה לא עד כדי כך מצחיק. למעשה, זה לא מצחיק אף אחד חוץ ממך. בכלל, את צוחקת מכל דבר שאני אומר, גם מהדברים הכי אדיוטיים. אני צריך להסתובב איתך יותר."

ישבנו בדבר ההוא שיש שם בתור פאב. (ודיברנו ושתינו וזה.) בסוף הוא רצה ללכת. "אבל עוד לא סיימתי את השתיה שלי!" "את יודעת מה? אם תסיימי אותה תוך 30 שניות, אני אשלם עליה." יתכן שבזבזתי שניה וחצי על שיקול דעת. "את רואה? הצעד הבא הוא להפסיק לשכב עם גברים בחינם." אני חייבת להודות שיש בזה משהו.

דיברתי איתו שוב על הבלוג, כשכבר חזרנו הביתה. אמרתי שאני אשסה בו את הקוראים שלי. "רק זה חסר לי! שאנשים עוד יתחילו לקרוא את מה שאני כותב!"

הוא הדריך אותי איפה על המחשב נמצא הפורנו.

היו יופי של בראוניז.

לא היה סקס. (אויה, גורל אכזר!)

קמתי בבוקר, ניסיתי לעשות טיול, ולא היה לי חשק לזה, אז הוא לא יצא מאוד מוצלח.

 

והמשימה שלכם להיום:

לכו תציקו לו.

זו מצווה, תאמינו לי.

 


 

ביום ראשון הקרוב אני הולכת לראות תחרות דיבייט לג'וניורים בהרצליה.

עכשיו, זה לא מעניין 90% מהקוראים שלי, והקורא העשירי בטח לא יכול לבוא.

ובכל זאת, כמה סיבות טובות לבוא:

1. אני אהיה שם.

2. אף פ'ם לא ראיתם כזה במציאות, ובטח לא גמר של תחרות, וזה, לדעתי, מעניין. (חוץ ממך פינחסה. את העניבת סימפסונס אני לא אשכח לך בחיים). הרמה בגמר, בשנים האחרונות, היא גבוהה.

3. זה בחינם.

4. יהיו שם מלא דיבייטורים. לחלקם יש כושר ביטוי. חלקם אינטיליגנטים. חלקם חננים. חלקם לומדים משפטים. חלקם עושים תוארשני. חלקם נחמדים. חלקם גם ממלאים יותר מתכונה אחת מהנ"ל.

 

כמה אזהרות:

1. יש המון מונחים טכניים פנימיים של דיבייט. תתעלמו, זה לא עד כדי כך חשוב.

2. דיבייטורים אוהבים להתווכח.

3. עלולה להיות לכם דעה על הנושא. אל תתנו לדבר כזה להפריע לכם, הדעה לא חשובה, לא תמיד אנשים מדבטים את דעתם, רק את התפקיד שלהם. מה שחשוב הוא, שהנאום יהיה טוב. וכשהוא טוב, זה מפגן רטוריקה דליקטס.

 

הגמר אמור להיות בסביבות 6, איפשהו במרכז הבינתחומי. עוד אין שעה ומקום מדוייקים (ולגבי שעה, תחרויות דיבייט הן באופן כללי לא מסוג האירועים המדוייקים ביותר שיש).

אם למישו יש עניין בזה, תגידו, ואני אמסור את הפרטים, אני חוזרת כנראה עד מוצ"ש.

 

[אה, נזכרתי. כאן יש הסברים די בסדר על מה זה דיבייט.]


 

מזמן לא הייתי באשראם, אז, אני שם.

 

נכתב על ידי , 27/4/2005 00:47   בקטגוריות אין לי קטגוריה. מה תעשו לי?  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)