לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

יום שישי השלוש עשרה


אני מבואסת.

האם הבלוג זה מקום טוב להוציא אליו את הבאסה? תמהני.

ממילא אני לא מצליחה להתנתק, אז אולי אני כבר אחזור ודי.

לא, זה לא רעיון טוב.

זה שואב אותי.

אני צריכה קצת זמן לבד. קצת.

שלא יציקו לי. שהוירטואליה הזו לא תכנס לי לורידים כל כך חזק.

לשבת בבית בשקט. בלי טלפונים, בלי מסנג'ר, בלי דייטים דביליים שמבלבלים לי את המוח, ובלי חברים לא דביליים שנעלבים מהמחסור בתשומת לב. [לתשומת ליבכם: אני אנטיפטית, מתקשרת עם אנשים רק דרך הרשת, וגם זה לא ממש בזמן האחרון.]

שאני אוכל לרחם על עצמי כהלכה שאף אחד לא אוהב אותי, ואז לתת לי בעיטה בתחת ולעשות משהו.

לפחות קצת משהו.

אולי זה יעבוד.

קשה לי להאמין, כי בינתיים זה עבד די חרא.

כמובן שמדי פעם תוקף אותי מצב רוח טוב ולא ברור לי מה היה הדכאון הזה קודם.

לא, אני לא חולה, לא, אני לא צריכה שתמליצו לי על פסיכולוג טוב, לא, אני לא רוצה חיבוקים וירטואליים, הם עדיין עושים לי פריחה. גם לאחל לי איחולים אדיוטיים או להגיד דברים בנאליים ("לכי לים" "צאי לטייל" וכד') זה משהו שאני ממליצה לכם לעשות רק במידה ואתם חמושים במסיכות אב"כ, ומוכנים לכל תגובה שלא תבוא שלי. ברור לכם לגמרי שאני עושה את זה כל הזמן, וזה לא עוזר, מה שכן, זה ממלא המון זמן, במהלכו אני לא עושה מה שאני אמורה.

אני עושה ניסוי ולא חוסמת את התגובות. אני בטח אתחרט על זה. אם אתם דווקא רוצים להגיב, אתם יכולים לדבר איתי על דברים אחרים, להגיד משו מצחיק, וכאלה. זה הרבה יותר כיף. וכיוון שלא תיארתי כאן מה הבעיה (למה? כי אני לא יודעת, זה למה. אני קצת דפוקה, אז מה? זה לפחות מצטלם טוב, לא?) אתם לא יכולים לדבר איתי עליה.

כמה נפלא.

 

אואבת את כולכם, נשיקות ושיהיה לכולם יום קסום!

 

[קצה

שהיתה מחפשת תמונה של איזה גמד גראמפי ושמה כאן,

אבל היא עצלנית מדי אפילו בשביל זה.

מה אני מדברת, אני עצלנית מדי אפילו לשים לינקים של קנאה בבלוגרים שעוזבים,

למרות שזה נורא אופנתי.]

 

 

 

{אה, נזכרתי בסיבה אחת לשמוח: יצאתי סוף סוף מרשימת הבלוגים האקטיביים, ושוב אני בלוגרית אלמונית ויכולה להשתולל ולספר הכל ולכתוב מה שבא לי! אה, אני לא כזו אלמונית? מה, כל החברים שלי קוראים את הבלוג? ואחשלי והבנידודים? והאקסים? שיט. טוב, לפחות כבר אי אפשר להאשים אותי שאני סלב, גם זה משו.}

 


 

אגב, ברור לכם שהמציאות היא שאני מדברת עם כל העולם, והלו"ז החברתי שלי צפוף להכעיס. החיים קשים נורא, אתה אף פעם לא מקבל את מה שאתה רוצה.

 

 

(התמונה באדיבות מקס. תודה איש)

נכתב על ידי , 13/5/2005 18:01   בקטגוריות שואה  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)