לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תפריט שבועי


יום ראשון: לא זוכרת.

יום שני: חצי ארוחה של מקדונלדס. (אני חולה על ג'אנק פוד. סו שוט מי.)

יום שלישי: לחמניה ושוקו. (ולקח לי כל היום לגמור את הלחמניה).

יום רביעי: בוקר: 2 בורקסים. קטנים. עם גבינה. (בעצם, את הבורקס השני הצלחתי לגמור רק בצהריים.) ערב: שליש לזניה בשרית (הכרחתי את עצמי לצאת עם שמשון וג' לאכול. היתה לי סחרחורת.)

יום חמישי: שאריות לזניה. פרוסת לחם עם גבינה צהובה ופלפל.

יום שישי: בוקר: פרוסת לחם עם דבש. צהריים: ביתקפה, רביולי עם רוטב וסלט. גמרתי בערך חצי מזה. (אני משתפרת).

 

זה הכל.

 

היום יש לי ארוחת צהריים משפחתית מורחבת.

אני אוהבת אוכל. במיוחד טעים.

אני מקווה שאני אצליח לאכול משו.

מרוב שהתרבות שלנו דוחפת מזון מיותר, אני אפילו לא יודעת אם אני מגזימה או לא, אבל אין לי תחושת רעב.

חבל, דווקא לא מזמן אביבוס מקסימוס (האמיץ) אמר לי שגדל לי החזה. לא ידעתי אם להאמין לו, עכשיו זה בטח עבר אז זה לא משנה.

 

עריכה: יש לי רגע של חוסר בטחון כזה כאן ואני די בטוחה שהפוסט הזה משעמם נורא. ועוד ואחרי שאמרתי בפוסט הקודם שאין חטא גדול מזה. אבל זה מטריד אותי, ובניגוד לדברים כמו, מה שהולך כרגע בדירה שלי, על זה הצלחתי לכתוב.

נכתב על ידי , 18/6/2005 09:28   בקטגוריות אופטימי  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)