לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

כמה עובדות אקראיות על היום, שיער ארוך ואוכל


התעוררתי מצלצול טלפון שסיים את השיעור הראשון בקורס מו"מ מעשי שעברתי בשבוע האחרון. בינתיים אני תלמידה ממוצעת, אני לא שוקיסטית לגמרי, והצלחתי לעשות עם עצמי משהו, אבל יש לי עוד הרבה מה ללמוד. לא בזמן הקרוב, בזמן הקרוב אני רוצה לעבוד וזהו. ולהיות טובה בזה. אחרת זה לא כיף.

 

אחר כך השתדלתי להתבטל באופן יצירתי.

ראיתי סרט.

הייתי בים.

שכבתי על החול בחוסר מעש וחשבתי.

תכננתי טיולים בארץ ובסיני. הכל טנטטיבי כזה, לשבוע הקרוב.

אחרי שסיימתי עם זה, שאלתי את עצמי פתאום עם כמה גברים עם שיער ארוך שכבתי. אני נורא אוהבת שיער ארוך, זה יפה, אבל היו לי נורא מעט כאלה, ולא הצלחתי להזכר באף אחד עם שיער ארוך ממש, שמגיע מעבר לכתפיים. ניסיתי לספור אותם בכל זאת והתבלבלתי באמצע והתייאשתי. (מה זה אומר עלי? כלום. שום דבר!  אני בחורה חסודה וצנועה.)

אחר כך חשבתי עד כמה הם מתמעטים בגיל מבוגר, ושאם זה הקריטריון שלי, כדאי לי לצאת לחפש לי איזה ילדון, רצוי בן 18, שמגדל מחלפות עד הגיוס. לחילופין בן 22-23 כזה, שמגדל שיער מאז שהשתחרר, כנגד המסגרת. (דווקא השווים הם אלה שמסתובבים עם שיער ארוך גם בגיל יותר מבוגר. בתנאי שהם לא מקריחים נורא מלפנים כי אז זה מגעיל.) איפה מוצאים כזה? האם אני צריכה לשקר בקשר לגיל שלי?

ניסיתי לשאול את עצמי האם זה באמת מה שמטריד אותי בגבר, ואם בחורה שחשוב לה שהסטוצים שלה יראו סימני אינטיליגנציה בסיסיים, מבנה גופני הולם, הרגלי רחצה וכו' יכולה לסנן אותם גם על אורך שיער. עצמי לא היתה במצב רוח רציני במיוחד וזה לא הטריד אותה בכלל, להיפך, היא ניסתה להזכר כמה בלונדיניים אמיתיים היו לה (הרגע חשבתי על אחד. איזה יופי זה לכתוב פוסטים!) וציינה שגם שם יש מקום לשיפור.

 

והחלק השני של הפוסט יוקדש לתפריט היומי שלי, לכל מי שדאג שמא יש לי איזו נטייה לאנורקסיה, היום אכלתי כמות דומה למה שאכלתי בשבוע הזה:

בוקר: לחם עם גבינה.

צהריים: אורז, בשר וכרובית.

אחה"צ: אבטיח עם בולגרית (טוב, חצי) + מילקשייק מעולה ומהולל הכי בעולם שולת!!!!1111111

ערב: סביח. (לא של עובד. נסו אתם למצוא חניה ליד עובד בעשר בלילה, אנחנו לא הצלחנו).

 

כל זה כמובן כסף קטן, כשאני אעבוד בהייטק אני אטחן כל יום במסעדות ואעלה במשקל. אמא שלי תהיה מאוד מרוצה, אין ספק. לא נורא, אי אפשר לאכזב את כולם תמיד, אני מניחה שאני אתמודד גם עם זה.

נכתב על ידי , 30/6/2005 00:48   בקטגוריות אין לי קטגוריה. מה תעשו לי?  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)