לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

היפ היפ


גם אני עובדת, גם אני נמלה קפיטליסטית, וגם לי מותר לקטר על עבודה. איזה כיף! אני מבטיחה לנצל את זה מתישו, וזה.

 


 

בינתיים אני יכולה לכתוב פוסטים על פאבים. ועל כמה כיף זה לרקוד בפאבים. לרקוד ולהשתולל. כשיש מוזיקה טובה. וחצי ריק. ואף אחד לא רוקד חוץ ממני. והבחור שיוצא איתי יושב ליד הבירה שלו ומחייך אלי.

 


 

אני יכולה גם לכתוב על גיליגרין, שהוא האיש היחיד שאני מבינה את הפיצול הבלוגי שלו, ועוקבת אחריו, כי הוא כותב נורא מוצלח, וחוצמזה הוא שרוט בשכל ומותק, ועושה סימנים חזקים של אישיות. (נדיר! מומלץ! חד פעמי!! הביקורות מהללות!!)

על היומולדת שלו כבר קראתי שני פוסטים לפחות. התרומה שלי:

הייתי.

נהניתי. (מאוד!)

גילי לא ישב לרגע, מתוך הצורך ה<הכנס כאן תיאור עדה> לדאוג שכולם נהנים, אבל חוצמזה, הוא היה שליו ונפלא כרגיל.

אני זוכרת את אראמיס מהגן. (קטעים וצחוקים).

כל התמונות בהן אני רוקדת חצי ערומה על הבר, אצל גילי. אני עדיין מנסה להשיג אותן ממנו.

ושוב המון מזל טוב.  

(שמתי לב עכשיו שקוראים לאייקון הזה "חיבוק של הסוררת". רק בגלל השם, קבלו עוד אחד: )

 


 

אוח, לעזאזל, המוח שלי עשה לעצמו שאט דאון. אולי כן צריך שעות שינה בשביל משו?  לא, לא יכול ליות!

 

אה כן! נזכרתי. "10 דברים שלא ידעתם על" - אלוהים אדירות, די! אני מוכנה לתלות את הסרט הכתום שלקחתי לא מזמן, כמזכרת הסטורית, על האוטו שאין לי, אבל תפסיקו! אני לא יכולה יותר! מילא, שאלונים שבועיים עוברים אחרי שבוע, אבל הפרוייקט - עד מתי, עד אנא, עד מתי?

נכתב על ידי , 20/7/2005 23:07  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)