לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

בסוף אני אהיה בחורה אמיתית, וזה


השעה שלוש. התעוררתי מה-SMS שצ'ומפי שלח לי, מודיע לי שהוא שיכור באיזה פאב. בניגוד לכל ה-SMS הקודמים שהוא שלח לי בשלוש בלילה, מזה החלטתי לא להתעלם, אלא ממש לקום בגללו, ולכתוב פוסט. הא!

מאז שמכרתי את הזמן הפנוי שלי להייטק, אין הרבה סיכוי שאני אמצא את עצמי ערה בשעות כאלה באמצע השבוע, וגם נהייתי בלוגרית איומה, שבקושי מגיבה אבל לפעמים עדיין יש לה מה לומר והיא מעדכנת. הרייטינג שלי נפגע אנושות וכל לילה אני מרטיבה את הכרית בגלל זה.

אף על פי כן אני הולכת לבקש מכם תשומי כי אני מתכננת עוד ניסוי קטן בבני אדם, ואני באמת זקוקה לעזרתכם.

 

כמו שכולם יודעים, יש כמה דברים שאני לא כל כך טובה בהם. פתרון משוואות דיפרנציאליות חלקיות, למשל. אבל גם מערכות יחסים אצלי, נוטות להיות קצת, לגמרי, לא מאופסות בכלל. (פרומו: אני כותבת תקציר של איזו אחת-שתיים כאלה. [עכשיו כשאמרתי את זה, אולי אני אוציא אותו מהטיוטא הנצחית שלו סוף סוף.])

 

יש כל מיני דברים קטנים שלפחות חצי מהבחורות עושות, ואני לא יודעת לעשות אותם בכלל. יש לזה שני פתרונות אפשריים:

1. לצאת עם בחורות.

2. לנסות.

אני, אני רוצה ללמוד כל מיני דברים קטנים. אם לא יועיל, גם לא יזיק. לא מאוד.

אז התוכנית היא פשוטה, בפעם הבאה שאני אצא לדייט עם מישהו חדש, שלא יודע שיש לי בלוג, אני אשאל אותו לפחות אחת מהשאלות הטפשיות האלה שבחורות תמיד שואלות, ואלמד את התגובות שלו.

 

לרוב, אני לא שואלת כמעט שום דבר, כמה פרטים ביוגרפיים בסיסיים וזהו. מה שזורם בשיחה. אני לא מבינה את הפונקציה של השאלות האלה, זה נראה לי קצת דבילי, אבל אני בטוחה שיש לזה איזשהו אפקט. לכל הפחות, זה בוחן את כישורי זיבולי השכל של הצד השני.

 

שאלה אחת שאני מסוגלת לחשוב עליה היא, "מה אתה מחפש בקשר?"

נכון שסביר שהוא ישאל אותי אחר כך אותו דבר, וכדאי לי להכין תשובה לזה. (הפעם האחרונה שבחור שאל אותי דבר כזה, היתה באיזה דייט לפני שנתיים בערך, והייתי קצת המומה. אמרתי, יש מי שנולד לחפש ויש מי שנולד למצוא. זה לא יעבוד שוב. אה, כדאי אולי לחשוב, מה אני מחפשת בקשר, לעזאזל. אם אני אגיד שאני מחפשת משהו רציני אני עלולה להקרע מצחוק באמצע. הו, אתגר! שווה לנסות.)

אני בטוחה שיש לשאלה הזו כמה תשובות סטנדרטיות וכמה שאלות המשך מתאימות. אבל אני לא יודעת אותן. אז גלו לי - מה בחורים עונים לדבר כזה? ומה בחורה היתה שואלת אחר כך?

איזה עוד שאלות מעצבנות בחורות שואלות בדייט ראשון, סתם ככה מאמצע שום מקום? מה הן רוצות לדעת? אולי על אקסיות? מחלות תורשתיות? שאיפות לעתיד? מידת נעליים? מה?

 

אין לי פאנץ'. אבל כל הקטע יצא רציני להטריד, מה זה משנה. שלוש בלילה כססססססססס.

 


 

עריכה: תראו, סביר להניח שאני אעשה משהו כזה בכל מקרה בפעם הבאה שיהיה לי דייט שלא מעניין אותי. או אפילו שכן מעניין אותי. אין לי שום בעיה מוסרית להתעלל בדייט בצורה בה כל כך הרבה בחורות עלולות להתעלל בו בכל מקרה, כיוון שגם ככה אני מתעללת בדייטים שלי בהמון צורות אחרות, אני דוחה אותם מכאן לשם, לא עונה לטלפונים, מתנהגת בצורה הכי מתוקה בעולם ואז זורקת אותם, וכו'. אני לא רואה את עצמי מאמצת דפוס כזה באופן קבוע, אבל אני כן רואה את עצמי עושה את ההיפך הגמור מהאינסטינקטים שלי, כדי לראות מה יקרה. תפסיקו לרחם עליהם אם אתם רוצים שהפוסט של "אחרי" יהיה מצחיק, ותנו לי כמה שאלות מציקות!

נכתב על ידי , 24/8/2005 03:09   בקטגוריות דייטינג  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)