לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

מה אני אעשה בלעדיו


שמשון אמר לי היום שהוא עוזב את הבית ועובר דירה תוך שבוע-שבועיים. אני אשאר תקועה עם יובב (מיסטר אני-לא-מנקה-אתם-רוצים-נקו-אתם) ולא יהיה בבית הזה את הבחור החכם המתוק והמקסים הזה שדואג לי. כל מעט תחושת הביתיות שיש בו, תעלם.

עוד מעט סוף החוזה גם ככה.

הבעלי דירה שלי קמצנים. נורא.

ואני לא רוצה לעבור שוב, אני אפילו לא יודעת כמה זמן אני עוד מתכננת להשאר בסביבה, אבל הכי גרוע, פשוט אין לי כוח לעבור. אין לי. נמאס לי לעשות את זה כל הזמן. זה סיוט. ולמצוא דירה נורמלית. עם סורגים. ובאיזור טוב. עם שותפים אנושיים. למי יש כוח לזה בכלל.

 

[קצה

שלא יושנת]

 


 

לקינוח, תיאוריית קונספירציה חדשה ומזעזעת!

שלומית לא קיימת באמת, למעשה היא גיליגרין.

(זה מסביר מה פתאום אני מכירה שני בלוגרים שגרים בפרבר דרומי מעאפן, ידעתי שזה לא יכול להיות)

הא!

נכתב על ידי , 8/9/2005 04:57   בקטגוריות קורת גג  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)