לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

כשגרים ביחד + בונוס!!!!!!!!1


אנחנו מכירים כבר שנים, הוא חכם (יותר נכון, גאון מטורף), יפה, מצחיק, בוגר.

אמנם היו תקופות שרבנו, אבל כבר הרבה זמן שהכל על מי מנוחות.

אני יכולה לספר לו המון, והוא יודע להקשיב, ואת האבחנות שלו יש למעט מאוד אנשים.

 

אז עכשיו אנחנו מתמסדים קצת. עוברים לגור ביחד.

בשלב א' הוא נכנס לדירה במקום שמשון שעוזב, ובשלב ב' נחפש לנו דירה ביחד.

בשלב ג' אני בטח אשכנע גם אותו, את אחי הקטן והאאוב, לפתוח בלוג, ואתן כולכן תודו לי.

 


 

נס חנוכה מוקדם!

לפני שבועיים היה לי דיון קצרצר ועייף עם יובב על הכלים בכיור. הוא הסביר לי את השקפת החיים שלו, לא לנקות כי הכל מתלכלך בחזרה נורא מהר, אמרתי שדברים קטנים משנים לי, וידעתי שכלום לא יקרה. ואז הוא שטף את כל מה שהיה שם, ואת השיש ליד! (זה לא בגללך, הוא אמר לי כשראיתי וקראתי קריאות שמחה. יובב הוא איש של פרנציפים.) הכיור שלנו נשאר די נקי, הוא לא מלא כלים, ואני לא היחידה ששוטפת אותם. כבר שבועיים. בוז'ה מוי.

 


 

בונוס!

כולם אוהבים סקרים, וכולם אוהבים סקס.

עוד סקר משעשע מבית היוצר של עוף החול,

ונזכרתי בעוד אחד ישן (ומגניב) של העטלף.

תהיו ילדים טובים ותקראו את כל התגובות.

 

נכתב על ידי , 23/9/2005 08:01   בקטגוריות קורת גג  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)