לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

היפ היפ - ישור קו


כידוע, אני נוהגת להגיד לעתים "היפ היפ!" בתגובות, מסנג'ר ובחיים עצמם (אתם יודעים, אלו שמשמיעים בהם צלילים מוזרים בעזרת מיתרי הקול). זה קונספט. אני מושכת אותו כבר כמה חודשים ואף אחד לא מבין בכלל למה אני מתכוונת! לכן, בצעד חד פעמי ובלתי חוזר, שלא יוכל להחשב כתקדים בשום נסיבות, אני אסביר את עצמי.

 

 

 

 

 

בכפר של צפרדעים הייתה בעיה גדולה: כל לילה השועל בא ואכל כמה צפרדעים. הצפרדעים החליטו שהם לא מוותרים והכי טוב זה שהם יעשו משמרות כך שכל לילה מישהו אחד ישמור על הכפר, אם הוא יראה את השועל, הוא יצעק: "שועל שועל", וכל הכפר יגרש את השועל. כל הצפרדעים עשו את שלהם, וכך גרשו את השועל. יום אחד הגיע תורו של המגמגם. הוא ניסה לצעוק שועל, אבל כל מה שיצא זה: "שו... שו... "

השועל בא ואכל כמה צפרדעים. אחרי זמן מה הגיע תורו של המגמגם עוד פעם, ושוב השועל טרף מהם.

חברי הכפר החליטו שהם ילמדו אותו להגיד שועל, וכך עשו.

כשהגיע תורו הוא צעק " שו... שו... שועל!!!!"

וכל הכפר קם וגרש את השועל.

כל חברי הכפר חגגו ושמחו, הם באו, הרימו את המגמגם,

והוא צעק "היפ-היפ! "

הם אמרו "הורי"

"היפ-היפ! "

"הורי!"

"היפ-היפ! "

"הוריי! הוריי! הוריי!"

ואז בא היפופוטם ואכל את כולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

ומעכשיו,

אני אומרת, "היפ היפ!"

ואתם עונים,

"ואז בא היפופוטם ואכל את כולם".

 

תודה לזאתי שמצאה לי גרסא נורמלית של הבדיחה, ותודה להורי שהביאוני עד הלום.

נכתב על ידי , 27/9/2005 19:42   בקטגוריות שיעור לשון  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)