לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

פינוט


פינט האייקון:

הייטי באייקון, לראשונה בחיי וזה. היו שם המון גיקים, רובם בני 12.

אביב: אני מט עליהם. הם פסיכים לגמרי. יש להם עגיל בפי הטבעט.

אני: איך אטה יודע? ראיט?

אביב: כן.

אחר כך פגשטי חברים טכניוניים לשעבר, חברים של אביב, חברים שלי, ובלוגרים (וכמו שקובי אמר לי אחר כך: אטם, הבלוגרים, כט הבונים החופשיים החדשה. [אה, פגשטי גם חברים שלו]). ניהלטי דיון קולנועי משעשע עם ההוא שמנהל אט במה חדשה (זה נחשב סלב?). היה מרגש.

 

פינט הגג:

ראיטי באינטרנטנט שאין דירוט, ראיטי קרבוט עזים שניטשו על חורבוט מטפוררוט, ראיטי כמה שוטפים שפסלטי מיד כשנחו עיני עליהם, או חצי דקה אחר כך, וראיטי בעל ביט שהטפטל כשביקשטי לטקן טריסים טקועים. אצל השוטף החדש שלי נטקעטי שעוט בלי לשים לב. אין חניה, אין אח, אך יש גג וגם שמחט חיים.

 

פינט הפסטיבל:

סגול. טוב שיש לי חופש. ואני לא אהיה כמה ימים וזה.

 

פינט החיים נורא קשים:

נשברה לי ציפורן. החיים נורא קשים.

נכתב על ידי , 21/10/2005 20:18  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)