לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

כך לא תגיעי לטבלה


אצל שלומית תמיד כל האקשן בתגובות, ולא מזמן התנהל כאן דיון בו תמיר טען, שהכתיבה בבלוגים מזנה את מקצוע הכתיבה, ואחת ט' טענה שלא.

 

לפני כמה ימים הציעה לי שרית פרקול (בדרכה הפרקולית האדיבה) לפרסם את פוסט המדריך לשרלילה לייט שלי בערוץ הסינגלס החדש של msn. התעניינתי אם מדובר גם בתשלום כי הערוץ מסחרי לכל דבר. מסתבר שלא, אבל מקבלים מנוי חינם לאתר. לא שגלשתי באתרי היכרויות לאחרונה, אבל מישהו מוכן להסביר לי מה יש לבחורה לעשות עם מנוי בקופיד? האם הפמיניזם דרדר אותנו עד כדי כך שגברים הפסיקו לשלם גם על זה?

עניתי שאני אשמח למשהו שיהיה שווה מבחינתי (פרט כמובן, לסיפוק העילאי שבלראות את השם, אה, הניק שלי, כתוב, ולחרמנים תוצרת msn שיסתובבו לי בבלוג).

האפיזודה הזו חשפה אותי ל"אישיות לוחצת", ועושה רושם שבויכוח ההוא דווקא תמיר צדק (ותמיר, שזה לא יעלה לך לראש!), ו-msn-קופיד מצאו יופי של דרך למלא את האתר שלהם בתוכן כמעט חינמי: להתעלק על קטעים כתובים של בלוגרים, ולמלא ארכיונים שלמים ככה, מאנשים שרוצים את הפרסום.

הם לא הראשונים שלא משלמים טוב, או לא משלמים בכלל לכותבים, אבל הם אלו שאני ראיתי שעושים את הצעד המגשר הזה, בין בלוגים לתוכן חינמי, בצורה כל כך שיטתית. פשוט וקל.

כן, היתה לבלוג הזה הפניה מנענע פעם, לקטע שעסק בישראבלוג ולא התאים לשום מקום אחר. וכן, יש כאן תחום אפור. אבל גיליתי שיש דברים שמרגיזים אותי, והקמצנות של אתר שעושה כל כך הרבה כסף על תשלום לכותבים, ואיכות החומר לגולשים כפועל יוצא ישיר מכך, היא אחד מהם.

נכתב על ידי , 29/11/2005 13:22   בקטגוריות שרלילת רייטינג בלאי  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)