לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

למה זה צריך להיות כל כך מסובך


נו, בחייכם, אני באה לפיק אפ בר, כן, פיק אפ? אתם יודעים, מקום כזה שהולכים אליו לחפש זיונים. אז למה צריך להתחיל איתי בחור יפה אבל משעמם נורא, אחד כזה שהייתי עושה אבל לא הייתי יוצאת איתו, כי הרעיון להעביר איתו ערב שלם הורג לי את הליבידו, ולוקח טלפון שלי. בשביל מה זה טוב?

ומילא זה. אחר כך לפגוש מישהו חמוד. אחד כזה שאחר כך את הולכת הביתה ואומרת לעצמך, למה זה היה צריך לקרות, לעזאזל, מה אני צריכה את זה עכשיו, זה רק יסבך לי את החיים. אחד כזה שקולט את השריטה שלי ישר ודווקא אוהב אותה, וגם לו יש שריטות משל עצמו אבל הוא שומר עליהן בשקט, על אש קטנה. לאט לאט. אחד כזה שאני לא אומרת לעצמי, נו טוב, גוד אינאף כדי להעביר את הזמן בינתיים, לא עושה לי בחילה בעצם קיומו, אחד כזה ש,

עדיף שאני אשתוק, אני מדברת שטויות, אני שתויה. מחר זה יעבור.

(מה קרה? כתוב לי על המצח "בנוייה לקשר"? אני לא נראית מספיק שרלילה? מה העניין?)

 

עוד דבר, מרטיני, גם 6 כוסות מרטיני, זה לא באמת אלכוהול.

 


 

לוח מודעות

אני נורא אעריך אם מישהו יודע:

1. מקום מוצלח, ברשת או מחוצה לה, לפרסם בו סיפור קצר ארוך. (וטוב). (מהסוג שגורם לי לקנא שאני לא כתבתי כזה.)

2. מורה פרטי ל-flash. עדכון: נמצא. תודה לחרוטון ובלונד על רוח נידוב החברים.

3. driver למצלמה דיגיטלית של אולימפוס, c-2100, שה-XP שלי אמור לזהות אוטומטית אבל הוא לא. עדכון: תודות לאראמיס.

 

תודתי הנצחית/ לינק/ טובות הנאה למוצא הישר.

 

לילה לילה

 

[קצה

שמבטיחה לכתוב פוסט אמיתי

מתישו

כשהיא תהיה גדולה]

נכתב על ידי , 6/2/2006 02:19   בקטגוריות שטחיות  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)