לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

איזה באסה ליות חסה


הצד הרע:

1. פוסטינור זה איכסה.

2. לא בא לי על בחילות בוקר באמצע אורגיות בפונה.*

3. פוסטינור זה איכסה.

 

הצד הטוב:

1 ו-3 יהפכו מידיעה תיאורטית לחוויה מעשית.

אם יהיה לי ילד, יש סיכוי שהוא יהיה יפה כמו אבא וחכם כמו אמא.

וכמובן, זה אחלה חומר לפוסט.

 

 

* השמועה אומרת שכבר אין כאלה, וממילא לא נראה לי שאני בקטע, לא של אורגיות ולא של פונה, אבל לעולם אין לדעת.

** אני מקווה שבן דודי האהוב מוקי, מי יתן ויצליח מחר במבחן שלו, מרוצה שהוא הציק לי בצהריים שעכשיו תורי לעשות ילדים. (ככה זה אצלנו במשפחה - כולם רוצים להיות דודים, ואף אחד לא לוקח אחריות אישית.)

*** מה אני אמורה לעשות עכשיו עם הפוסטינור הזה? איך אני יודעת שאני לא בהריון? מוכרים כאלה גם בהודו או שאני אקח איתי, רק ליתר בטחון, ליד ערכת המחטים לבי"ח?

**** שמתם לב שהכוכביות לא קשורות לטקסט?

 


 

עדכון/ סקר: עזבו אתכם מכל מה ששאלתי למעלה, על זה כבר יש לי תשובות. רק תגידו, אם נקרע לכם פעם קונדום, מאיזה סוג הוא היה?

 


 

ובפינת הקאמבק (איך יכולתי לשכוח): שמעון הערס. מהמוצדקות.

נכתב על ידי , 19/3/2006 01:14  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)