לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

הגיון


לפני שבועיים-שלושה שאלתי את עצמי אם לעבור עכשיו לתל אביב זה הדבר הנכון לעשות. נשארו לי עוד כמה זנבות לתואר, מה שיחייב אותי לשהות לפעמים בטכניון. אין לי שם עבודה (עוד לא חיפשתי), המשפחה בחיפה, ומאיזושהי נקודת מבט, זה פשוט חסר כל הגיון באופן טוטאלי. אפשר לדחות את זה בסמסטר ואז זה יראה הגיוני.


כל אישיותי התקוממה נגד הרעיון של להשאר. אני רוצה לעבור. למה? ככה. משהו אינטואיטיבי כזה. עכשיו הזמן.


 


אתם יודעים מי ניצח.


בנוק אאוט. כמו תמיד.


 

נכתב על ידי , 25/2/2004 18:02   בקטגוריות עוד פוסט לא מצחיק  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)