לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

מצאתי את עצמי


כל פעם שמזמינים אותי לערב רישום, אני אומרת שאני לא יודעת לצייר קו ישר. פיסול זה מן הסתם יותר גרוע. על הכתיבה שלי אני בכלל לא רוצה לדבר (אתם יכולים לראות לבד), כשאני שרה הציפורים סותמות את האוזניים*, ורק עם תיאטרון אני איכשהו עוד מסתדרת. אבל לפני יומיים מצאתי את יעודי האמיתי בחיים, את האמנותיות שלי, את המקצוע שארצה אם ההייטק לא ירצה אותי**. ומה עוד יכולה לעשות בוגרת טכניון חוץ מהייטק? מעצור לדלת?

 

ביצי הפתעה

כולם יודעים שבביצי הפתעה, השוקולד הוא רק התירוץ.*** מה שכן, להרכיב את מה שבפנים זה סוף הדרך. הדבר האמיתי. חוברת ההוראות, המעבר צעד אחר צעד, כל החלקים הצהובים האלו, שמורכבים ביחד, תחושת הנצחון המתקתקה בסוף...

הבעיה היחידה היא מה לעשות עם המוצר המוגמר אחר כך. אנשים מסודרים יכולים לעשות אוסף של כאלה, ולהציג אותו לראווה (כמו שלט פרסומת: "אני דביל"), אבל לצערי אני בלגניסטית.

כדי לפתור בעיה מורכבת זו, יצר הטבע מערכת סימביוזה הפועלת כך:

יצרן (סבתא/דודה****) קונה ביצת הפתעה, שניתנת לצרכן ראשוני (נכד/אחיין/הבן של השכנה/והעיקר שיהיה בן 3 שנים, שבוע ויומיים), שצורך את השוקולד, מוסר את הביצה לחיידקי ארוגונדוזה פעילים (אליס) שמרכיב עבורו את ההפתעה ומוסר לו אותה.

תופעות לוואי: חורים בשיניים. בובות דביליות.

תנאים הכרחיים לסימביוזה: יצרן, צרכן, חיידקי ארוגונדוזה פעילים.

תנאי מספיק לקיום סימביוזה: חגים.

 

חיידקי ארוגונדוזה

החיידקים פועלים לעתים גם בסביבה שונה. קיימים מוצרים תחליפיים לביצי הפתעה, בהם אין שוקולד אלא אריזת קרטון. החיידקים מפרקים את האריזה, קוראים את הוראות השימוש, לוקחים פטיש ומברג מאבא שלהם, מסובבים בורג ימינה, בורג שמאלה, שמים מדף פה, מדף שם, יוצרים את בסיס הספריה שכוב על הרצפה, מרימים מטר שמונים של עץ בגוון דובדבן בעזרת כוחות מומנט, מרכיבים שתי דלתות קטנות למטה (צירים זה סיוט, תאמינו לי), דופקים כמה מסמרים בגב, ויושבים רגע לנוח.

תוצאות לוואי: ספריה.

מנגנון חיידקי להתגברות על תופעות לוואי: ספרים.

 

לאחר מעשה

הנסיון האליסי האחרון בהעברת דירה הביא אותי למסקנה הבלתי נמנעת: צריך לפרק את הספריה. הנסיון האליסי האחרון בהוצאת מסמרים מגב של ספריה הביא אותי למסקנה הבלתי נמנעת: אני נהנית. הייתי צריכה ללכת לנגרות.

 

עצה לחיים טובים

השימוש בדאורדורנט ישפר את יחסיכם עם הסביבה.

 

 

* לא, סתם.

 

** שמעתי שיש מיתון.

 

*** זה שוקולד זה?

 

**** ראיתם פעם גבר קונה לאחיין שלו ביצת הפתעה?

 

נכתב על ידי , 1/3/2004 23:22   בקטגוריות איך לחיות נכון  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)