לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

hi


הקטע הבא מוקדש באהבה לכל מי שיש לו יומולדת 30 באמצע אוגוסט.

 

אני מטיילת בינתים 4 חודשים וזה, סרפרייז סרפרייז, כיף נורא.

תובנות רוחניות מדהימות:

- גם על מחשבים הודיים אפשר להתקין פונטים בעברית תוך 5 דקות.

- השרוואל הוא מן השטן.

- הודיים יודעים להכין 2 סוגים עיקריים של אוכל: מערבי מחורבן, ומקומי חריף.

- אפשר להתמקח על הכל.

- תמיד אפשר להשיג את זה יותר בזול. זה יקח פי 2 זמן.

- בהעדר אלכוהול אמיתי, אני מסוגלת לשתות אפילו בירה.

- אם כתוב על זה swatch, זה לא יעבוד. KADIO, אולי.

- אם אתה הקארמפה לאמה, המנהיג הבודהיסטי השני בחשיבותו בעולם, ואתה פוגש חבורת סטודנטים אמריקאיים לחצי שעה, ומתוכה מדבר 20 דקות על משחקי מחשב, אתה חנון.

 

תגעגעת:

- אנשים שאני אוהבת (נשיקות וזה)

- מרטיני

- פרות (למאכל)

- גברים (מעל גיל 25)

- בלוג

 

דברים שאני רוצה שיהיו בארץ כשאני חוזרת:

- nude parties, כמו ב-ייל (ולא כמו באורגיות מגעילות בהרצליה)

- פאקורה

- מומו

- שמפו flex

- חיפה

 

בתמונות: צרפתיה ושתי אמריקאיות שותות צ'אנג.

 

לפני

אחרי

 

נשיקות

ושלום למלכה

קצה

נכתב על ידי , 16/8/2006 16:59  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)