לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אני מנסה לא להיות סנובית


פשוט כדי לראות איך זה מרגיש.
ראיתי אצל לי את הפרוייקט הזה של יונת סלע.


אני מעדיפה לאכול עם צ'ופ סטיקס.
אני מעדיפה מקומות שאין בהם הרבה תיירים.
אני מעדיפה אוכל מקומי על פני אוכל מערבי מחורבן.
אני מעדיפה לראות עוד פרק של באפי על לפתוח את העיתון ולחפש עבודה.
אני מעדיפה את ווילו.
אני מעדיפה את אנג'ל כשהוא רע.
אני מעדיפה להכנס לשמלה המהממת שתפרתי לי בוייטנם, ולא נסגרת, על פני הטענה המגוחכת שגדל לי החזה.
אני מעדיפה אורז לבן עם רוטב סויה, עלי תרד בשום, ושרימפס.
אני מעדיפה שווקים על קניונים.
אני מעדיפה בורגר ראנץ' על פני ברגר קינג, אגאדיר וכמובן מקדונלדס.
אני מעדיפה יין אדום ואני מעדיפה את עצמי שיכורה.
אני מעדיפה גברים.
אני מעדיפה שהם יהיו יפים, חכמים, מצחיקים, מעניינים, עשירים, ומעל גיל 30.
אני מעדיפה שהם לא יגמרו מהר מדי.
אני מעדיפה לא ישראלים.
אני מעדיפה לחוות.
אני מעדיפה לתפוס את עצמי כפי שאני ולא כפי שאנשים אחרים תופסים אותי.
אני מעדיפה להיות קצת ילדותית.
אני מעדיפה אוטו עם הילוכים על אוטומטי.
אני מעדיפה שיהיה לי אקשן בחיים כדי שיהיה ממה לנוח.
אני מעדיפה עבודה עם לחץ, כסף וקריירה על עבודה קלה ומשעממת שמשאירה לי הרבה זמן פנוי לבזבז כסף שאני לא מרוויחה.
אני מעדיפה מתמטיקה בדידה על משוואות גועליות של אקספוננטים.
אני מעדיפה C על C++.
אני מעדיפה gmail.
אני מעדיפה את ציפי לבני על אהוד אולמרט.
אני מעדיפה שלא יבנו מגרש חניה בכיכר רבין, המדינה הזו צריכה מקום לרציחות דרמטיות, ואולי גם להפגנות סתם.
אני מעדיפה קיץ.
אני מעדיפה את המדבר.
אני מעדיפה רוק ישראלי.
אני מעדיפה להתמכר ולהגזים ולא להיות בשליטה כל הזמן.
אני מעדיפה להיות כלבה חסרת רגשות אבל אני יודעת מתי אבוד לי.

 


 

אני מעדיפה שמישהו יקנה לי פרו אבל אני בטח אשבר בעצמי תיכף.


 
ובינתיים, בארץ:
מאז שנסעתי היתה מלחמה קטנה וירו קטיושות על חיפה עיר הולדתי, ראש הממשלה מתאמץ למנות שרים באי-יעילות המירבית, חברת החשמל הפסיקה לספק חשמל, נשיא המדינה מואשם באונס (ובנו גם), אנסים בורחים מהכלא, המשטרה קוראת לציבור להסתדר לבד, אורנג' כותבת מערכי שיעור לבתי ספר (ואני נזכרת בזה), החרדים חזרו לקבל כספים שלא קשורים לכלום, מחירי הדירות בתל אביב עלו עוד יותר, יריב מכר את ישראבלוג לנענע, הבלוגיה הכפילה את עצמה והתמלאה בעוד אנשים שלא מכירים אותי, וגאידמק לא הזמין אותי למסיבה שלו.
אני לא מבינה למה עדיין משדרים את ארץ נהדרת, שיתנו לטל פרידמן להקריא את החדשות, לא צריך יותר.

 


 

טובות הנאה בצורת לינק מובטחות למי שיתפוס את הכניסה ה- 65,536 (2 בחזקת 16, כאילו?), למרות שיש עוד זמן.

נכתב על ידי , 30/12/2006 20:00  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)