לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

טריגר


יש לי אקס שהיה צוחק על הדכאון שלי. הוא אמר שזה מן דכאון כזה של מישהי שיש לה הכל. זה היה נורא פוגע.

לסרט "אדפטיישן" כל אחד מגיב שונה. כי יש בו המון. בי נגע הקטע בו לרוש מוביל את מריל סטריפ בביצה. נדמלי שהם קצת הולכים לאיבוד. היא אומרת משהו. הוא צועק עליה, "you stupid bitch, get your own hobby" תוך שהוא הולך הלאה. והיא מסתכלת אחריו.

לא הזדהיתי איתה באופן כללי. אולי קצת. אבל שם מאוד. אולי בגלל העלבון הזה, שאין לדעת אם הוא נכון לגבי או לא. והרגשת הריקנות. משום מה הרגשתי שאני שואבת את העניין והידע שלי מאחרים, שזה לא בא ממני. או לא מספיק.

לכל אחד יש את השריטות שלו. והשדים מהעבר. ההווה הגשמי לא מכיל את כל מה שאנחנו. לא תמיד אפשר לראות את מה ששם בפנים. כמו שהאקס שלי לא ראה.

ופתאום הפכתי את המשקפת, והסתכלתי עליו, פתאום הבנתי למה הוא אמר לי את זה.

ואז חשבתי על מישהו אחר.

ואז כתבתי שיר.

נכתב על ידי , 25/6/2004 09:45   בקטגוריות עוד פוסט לא מצחיק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)