לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

חבר טוב


זה אחד כזה שאפשר להתקשר אליו באמצע הלילה, להעיר אותו, לבכות בלי סיבה, וזה בסדר.

אחר כך אמרתי לו שאני מעשנת. הוא צחק עלי שכבר שנים אני מנסה.
לא, אמרתי, עד עכשיו, הייתי לא מעשנת, שעושה סיגריות פה ושם. (בממוצע, עדיין, פחות מאחת ליום). עכשיו, אני מעשנת, גם אם כל היום לא עישנתי אף אחת.
אחר כך עישנתי סיגריה, והלכתי לישון.

ניסיתי לתחום את זה לעצמי, להגיד, אני עכשיו מעשנת חודש. מעשנת שנה. ואז מפסיקה. זה לא בריא וכל זה.
אבל זה לא עובד ככה. לא. עכשיו אני מעשנת. לא חשבתי אף פעם שאהיה. אבל כרגע זה לא עניין של בחירה.
אולי זה יפסיק פעם כמו שזה התחיל. אולי לא.

שונאת לחסום תגובות, אבל מתלבטת.
נכתב על ידי , 7/9/2004 14:43   בקטגוריות עוד פוסט לא מצחיק  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)