לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הפתעה


אז חשבתי שהתמקמתי, אז מה.
יש הפתעות בחיים.
מסתבר, שאני שוב בשוק מחפשי הדירות.
צחוקים.
דירות, שותפים וסימפטיה יתקבלו בברכה.
אתמול בלילה כבר הספקתי לראות שתיים, אחת שכבר ראיתי ופסלתי בסיבוב הקודם (למה אין גם לי קובץ אקסל מטורף עם הכל בפנים, למה? אולי אני לא חננה אמיתית), והשניה נחמדה מאוד עם חדר קצת קטן, ושותף אחד מעניין שרוצה נורא לשכב איתי.

בונוס
מה זה ירוק, תלוי על הקיר ומצפצף?
(בין הפותרים נכונה, אם יהיו כאלה, לא יוגרל שום כלום. תזכרו שאמרתי!)

(ואגב: עוד לא עניתי לכם לתגובות וכאלה, אבל אני קצת בין מליון דברים כרגע. אז תתאזרו בסבלנות. תהיו חזקים. לא מבטיחה שום פיצוי. כבר דיברנו על זה שאני בנאדם רע.)
נכתב על ידי , 23/9/2004 12:21   בקטגוריות קורת גג  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)