לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

שיר אהבה


מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה,
אבל הזמן, הוא ירפא הכל.
זה יעבור לך, הם אומרים,
יש הרבה דגים בים,
אהבה היא ערך עליון,
היא האושר,
אהבה אמיתית מתגברת על כל המכשולים,
אוהב אותך אבל מציאותי,
אל תבחר כמו ורתר,
הו לא, בחר את הדרך שלך.

***
תוכיח לי שאתה אוהב אותי,
היא אומרת,
ואני אוהב אותה,
מה לא עשיתי בשבילה,
פרחים הבאתי
וגם שוקולד,
התקשרתי כל יום
וגם בלילות,
דאגתי לה, הצחקתי אותה,
הייתי נחמד להורים,
כשהיא עזבה, היא אמרה שהיא לא סגורה על עצמה
ואני חשבתי, זה בטח עוד מבחן,
אם אני אוהב אותה באמת
כמו שהוכחתי לה
אני אוכיח עוד קצת.
ואפילו שאלף ביקשתי, והתחננתי
ואחרי הסרנדות מתחת לחלון
הכל הבטחתי לה
אבל כנראה שהייתי צריך לבקש
גם ממנה
להוכיח.

***
פרח נתתי לנורית
קטן ויפה וכחול
תפוח נתתי לנורית
נתתי הכל.

***
והרי בחור זה כמו אוטובוס, אחד הלך, יבוא אחר.

***
ואני, עם מפלצת ההגיון שלי,
לא חיה טוב את הסתירות האלה.
בעצם, חיה אותן הכי טוב.
נכתב על ידי , 30/9/2004 14:13   בקטגוריות שירים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)