לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004


אתה אומר לי שאני יפה
לא רק אתה
גם הם אומרים את זה
ואני
אני מביטה בראי
ויש שם בחורה
היא נראית בסדר, האמת
אפשר לסבול אותה
אני מאוד רגילה אליה
עוד מאז שהיתה ילדה
תמיד רציתי להיות יפה
אבל אף פעם לא אמרו לי
הם, הם לא חשבו ככה
אני לא רואה הבדל גדול
הבחורה הזאת, בסך הכל
נראית ממש אותו דבר
אנשים שלמדו איתה,
בתיכון, בחטיבה, ביסודי
עדיין מזהים אותה
אבל עכשיו, פתאום
אנשים אומרים שהיא יפה.

לא תמיד הם אומרים את זה.
לפעמים הם אומרים, שיש לה פוטנציאל
אבל היא לא משקיעה בעצמה
היא לא יודעת בכלל מה זה פודרה
ומה עושים עם זה לעזאזל
למרות שעם עפרון לעיניים וליפסטיק
היא כבר מסתדרת,
גם זה משהו
ולמרות שבדרך כלל, היא לא שמה שום דבר
לא ביום יום, רק ביציאות.
זה עדיין מוזר לה.
זה משהו שנשים מבוגרות עושות, לא היא.
היא, מה לה ולזה.

ועכשיו, למרות שכמעט שום דבר לא השתנה
מאז הגברים הקודמים ההם
במקום להגיד לי, כשאתה שיכור,
שבשבילך אני הכי יפה בעולם,
כי אתה מכיר אותי,
אבל כשראית אותי בפעם הראשונה,
לא ממש על זה חשבת.
במקום להגיד לי,
את לא וינונה ריידר,
זה לא הצד החזק שלך,
במקום להיות אדיוט
או סתם בן זונה
במקום זה,
אתה אומר לי, ממש בלי שאשאל
את יפה
ואני,
אני לא יודעת מה להגיד לך
אז אני שותקת.
די, די,
תמשיך.
נכתב על ידי , 30/9/2004 16:03   בקטגוריות שירים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)