לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

הנפשות הפועלות


זהו תקציר של דמויות שהופיעו או המופיעות בבלוג מדי פעם. כדי שאולי תוכלו לעקוב או משהו.

דמויות חדשות, אני אוסיף, כשיופיעו, אם אני אזכור לערוך. כרגיל, אל תבנו על זה יותר מדי.

 

אביב - אקס. מצחיק. מדברים לעתים. לא נפגשים בדרך כלל.

אורנית - הידועה גם בכינויה, שחלה י'. לומדת בת"א.

אלונה - חברה, מסוף התואר, כבר לא בטכניון!!! אוהבת לרקוד ולעשות סבבי פאבים. מכירה את תל אביב יותר ממני (לא שזו חוכמה).

אפרת - חברה ממועדון השרוטים התל אביבי.

ארז - ידיד, טיפוס יוצא דופן, מודעות עצמית מטורפת, שלווה פנימית.

ארקדי - גם כן טכניוניסט. ממש מזמן לא דיברתי איתו, ואני לא מרגישה צורך.

בוקי - חבר מהטכניון, לומד איתי בויצמן.

בועז - ידיד. למד, ניחשתם נכון, בטכניון.

הגורו לשעבר - היה המדריך שלי בחוג פילוסופיה בתיכון. אחר כך הלך והקים חצי מהמועדונידיבייט בארץ. כריזמטי, חכם מאוד, ובנאדם. בזמנו הפנוי, מרצה באוניברסיטה ומנהל איזו חברה קטנה או משהו.

גיא וגילי - זוג חברים, עוד מהתואר. הראשון. גרים קרוב אלי, שורצת אצלם הרבה.

(עדכון 27.10: גיא לומד איתי בויצמן גם. למעשה, הנודניק הזה יושב איתי בקיוביק, וגולש לבלוג שלי באמצע היום, ומתלונן שלא ציינתי את זה, ובכלל יש לו נטיה לדבר איתי בקול רם על הבלוג ליד כל האנשים שלומדים איתי בשנתיים הקרובות. מה יהיה? גיא, אגב, דבק בגרסתו שהוא בסדר גמור כי הוא לא אמר לאף אחד, אפילו לא לרונן, וזה נורא קשה לו. מסכן.)

הג'ינג'י - ידיד טוב. (כן, מהתואר בטכניון). חיפאי. שרוט קלות. איש פאבים טוב. ידוע גם בכינוי, הדוד יויו.

וומבאט - ידיד שלי, בלוגר בזכות עצמו, לומד בטכניון.

זאב - לומד בתל אביב. הפסקנו לדבר.

חווה - הידועה גם בכינויה, שחלה בלוכית. חברה של וומבאט ועירית.

טל - היתה חברת ילדות. נתקלתי בה בטכניון, ולתקופה קצרה חזרנו לקשר.

לילך - היתה חברה טובה בתיכון וגם אחר כך. גרה במרכז. כבר לא קרובה כמו פעם.

עירית - הידועה גם בכינויה, שחלה ג'. עדיין בטכניון.

רונן - חבר של גיא. (כן, גם הוא היה טכניוניסט פעם).

שירית - חברה, היתה בטכניון. גרה בחיפה.

שראל - אקס לא מיתולוגי. לא למד בטכניון. מדברים לעתים.

 

עוד אנשים:

יש כמה שהופיעו מעט, או ששכחתי, ולא נכנסו. (הקהל מוזמן להזכיר לי, או לבקש הבהרות).

שותפים לדירה (בקרוב): עמי ורביב. עדכון: שיניתי להם את השמות לשמשון ויובב. יותר מתאים.

דייטים: מתחלפים. אין לי כוח לעשות רשימה של כל מי שהופיע כאן. כרגע, נניח, אני יוצאת עם סמי, הנקרא גם, בקיצור, הרב סמואל. חותמת לכם, שתוך משהו כמו חודש, כבר לא תצטרכו לזכור את השם הזה.

בנדוד שלי: יש די הרבה. אבל מדובר ספציפית על אחד מהם, לרוב. החלטתי להעניק לו שם, והוא יקרא כאן מוקי, על שם הכלב שאף פעם לא היה לי. גר בחיפה, אני מבקרת אותו כשאני שם.

עוד בני-דודים שהוזכרו כאן:

מנשה, האח הקטן של מוקי.

זוהר, האח הגדול של שניהם.

ואסף, האח העוד-יותר גדול של שניהם (ובלוגר בזכות עצמו, אגב.)

אף אחד מהם לא למד בטכניון, אבל דווקא מוקי כנראה יגיע לשם.

 

בברכת, שיהיה לכם לילה טוב, ושלא ישרף לכם המוח כמו שלי קרה היום.

נכתב על ידי , 26/10/2004 20:59   בקטגוריות אין לי קטגוריה. מה תעשו לי?  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)