לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Rumors of my virtual death were pre-mature


נניח, סתם באופן היפותטי, שאתם צריכים להכין איזו מטלה קטנה ומעיקה, לא משהו חשוב, סתם איזה פרוייקט קטן וטפשי שצריך לסיים כדי לסגור את התואר הראשון שלכם. דבר שהוא לא קריטי, אלא שאתם צריכים אותו כדי להמשיך את התואר השני שלכם, שהוא, בין השאר, גם מה שמשלם את החשבונות כרגע (וחוץ מזה, גם התחלתם להנות ממנו). ונניח, סתם באופן היפותטי, שהכל בסדר גמור עם הפרוייקט, חוץ מהעניין הקטן הזה, שהוא לא עובד. למעשה, הוא תקוע באותה נקודה כבר יובלות, ובא לכם לדפוק את הראש בקיר חזק כל פעם שאתם מנסים לבדוק שוב מה לעזאזל לא בסדר עם הקוד.*

ובדיוק בנקודה הזו, תשאלו את עצמכם, מה בא לי לעשות עכשיו, לשבת על הפרוייקט, או לגלוש בישראבלוג?

 


 

בוקי אמר לי, "בשבוע הבא אני רוצה שנשב הרבה על הפרוייקט". התעלמתי ממנו, כמו שלא עשיתי בעשרים הפעמים הראשונות שהוא אמר כאלה דברים, רק במאה האחרונות. מה לעשות, יש לי קליטה איטית, אבל כשאני קולטת אני קולטת.

ידעתי שצריך לעשות מה שצריך לעשות, מה שכולם עושים בסוף, כשיש להם איזה דד-ליין. להסגר בחדר שבוע שבועיים, עם אספקה של אוכל, סיגריות, קפה**, מוזיקה טובה. לשבת ולתכנת עד שיצא עשן לבן מהאוזניים (גם ירוק הולך), ולסגור את העניין הזה, בטוב או ברע.

ואני לא צריכה את בוקי שישב לידי וידבר איתי בשביל זה. להפך, עדיף שלא.

 

אז ישבתי על הפרוייקט, בפעם האלף. הוכחתי שהוא אמור לעבוד על נתונים מסומלצים וכבר הייתי מוכנה נפשית להגיש אותו ככה.

ואז,

אז הורדתי data חדש מהאינטרנט. לבד, בעצמי. (טוב, לפי לינק שבוקי שלח לי).

והרצתי אותו.

ופתאום,

אחרי חודשים של תסכול, של טסטים מטורפים של כל פונקציה אפשרית ולא אפשרית, שלא העלו שום דבר פרט לכמה באגים מינוריים לחלוטין, ולא גרמו לשום דבר לזוז,

פתאום, ככה סתם, עם data חדש, לא זה שהמנחה שלנו נתן לנו מזמן, ושסמכנו עליו משום מה שיהיה אמין,

פתאום זה עבד.

פשוט ככה.

 

מאות מליוני נוצרים חגגו את האירוע בכל רחבי העולם.


התנצלות, סוג של

יש שיאמרו, שהיה מנומס יותר לו הייתי משאירה פתק קטן, "תיכף אשוב".

אבל,

מה אתם מצפים מבחורה שהולכת לשירותים לבד? שתתחשב? שלא תעשה מה שבקריזה שלה באותו רגע?

Get real.

 


 

press the little red button

יש עוד כל מיני סיבות.

נניח, תמיד רציתי לעשות "פוף!" ולהעלם.

זה נראה לי נורא כיף.

וזה באמת.

אין קאונטר, וזה הקל על המלאכה.

את מנסה להמר אם הבלוג שלך, משוש לבך, היקר לך מכל, ישאר שם כשתחזרי.

כל הניסויים שעשית בבלוגים בעבר אומרים שכן, אבל לכי תדעי.

יש בזה את הסיכון הקטן הזה, אלמנט אי הודאות, ההרס העצמי.

 

איזה בולשיט, על מי אני עובדת. למחוק בלוג זו הדרך כמעט הכי בטוחה להפוך אותו לפרטי באופן מיידי, בלי לאבד שום מידע.***

באמת, אמרתי לעצמי. קצה, איפה ההרס העצמי שלך? הוא בחופש? הוא קיים בכלל? איפה הימים היפים של פעם, כשיכולתי לשנוא את עצמי בקלות. נרקיסיזם נרקיסיזם, אבל די, כולה בלוג!

 


תוכנית ההתנתקות

מה שכן, זה לא ממכר כמו בלוג שקיים. אפילו פרטי. אי אפשר לעשות לו log on. הוא פשוט לא שם.

זה עדיין לא גומל אותך מישרא, דבר כזה. לא לא לא.

תמיד יש בלוגים אחרים שאפשר להכנס אליהם. כולל כאלה שאני ממש ממש אוהבת.

ויש את עניין התגובות.

לפעמים פשוט קשה שלא להגיב.

נורא כיף להתכתב בתגובות עם בלונדינית שחורת שיער, לריב איתה על בחור וירטואלי יפהפה, לדון בהצעות לשלישיה ולתמונות עירום במייל (אני עדיין מחכה, אגב. אולי היא לא רצתה אותי באמת. אולי היא סטרייטית, כמוני. אוף). אבל, זה לא מקדם לי את הפרוייקט.

לעומת זאת, לנתק את הכבל של האינטרנט, ולדחוף אותו לארון, עובד לא רע.

 


 

אחרי תקופת מה התרגלתי. אפילו הנטיה שלי לכתוב פוסטים בראש פחתה. (שלא לדבר על ברכבת, בהרצאות משעממות, וסתם באמצע הלילה).

 


 

אני לא טובה בזה, אבל זה עדיין צריך להעשות. היה כיף לקבל קצת מיילים מאנשים ששמו לב שאני לא כאן, איפה הבלוג שלך, אני מקווה שזו תקלה אצלי, שלא מחקת, אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך, תודיעי לי אם תעברי למקום אחר. היה כיף לדעת שיש מי שמחפש אותי. היה כיף כשהקדישו לי פוסט או סתם אזכרו אותי. היה כיף כששאלו. היה בסדר גמור גם לקבל אס.אמ.אסים וטלפונים ששואלים אותי מה קורה.**** אז תודה.

וגם אם לא שאלתם, כי חשבתם שאני רוצה שיעזבו אותי לנפשי, או סתם כי לא שמתם לב, זה גם בסדר. באמת. (זה כנראה גם מה שאני הייתי עושה. אולי).

[טוב, אני מרגישה שמילאתי את חובי לחברה, זה מביך. אפשר לחזור להיות צינית, נכון?]

[התגעגעתי.]

 


 

עוד יש לי זנבות של פרוייקט (ספר, מצגת, תיעודים וכאלה), אבל לא משהו בלתי נסבל. עוד יש לי מה לעשות בלימודים הרגילים שלי, לסגור פערים, תיכף סוף סמסטר וכל זה. אבל גם זה, מספיק בסדר.

אפשר כבר להוציא את האף החוצה, פה ושם.

 


 

החיים, מצידם, המשיכו כרגיל, מציפים אותי באירועים בחוסר התחשבות מוחלט.

גם ככה אני מצליחה לכתוב רק קמצוץ ממה שעובר עלי, הרבה פחות ממה שיש לי ומתחשק לי לספר.

ועכשיו, עכשיו יש לי עוד סיפור אחד לפחות שקשה לי להתעלם ממנו, שני פרקים לפחות, אבל הוא יאלץ להמתין עוד קצת.

ועוד לא אמרתי מילה על הסילבסטר.

 


 

לא לא, סתם, זה חייזרים חטפו אותי.

 


 

* כן, אני יודעת שהחלק הזה לא ממש דומה לעבודה סמינריונית, אבל נסו לדמיין בכל זאת.

 

** קפה. אני. מי היה מאמין.

 

*** לתשומת לב כמה מהקוראים שלי, שסוגיות מעין אלו הטרידו אותם לאחרונה.

 

**** רק דבר אחד, שתיים בלילה, זו לא שעה לטלפון כזה. בשתיים בלילה, מותר לבקש ממני אוזן קשבת כי אתה מדוכא בטירוף, כי נפרדת מחבר שלך, מותר להציע לי לצאת לעשות משהו, או לבוא לבקר אותי כי אתם במקרה מתחת לבית שלי, מותר להודיע לי שבא לכם לתת לי כסף, ודברים מהסוג הזה. אבל, לשאול אותי למה מחקתי את הבלוג, בחייאת, את זה אפשר לדחות לבוקר, או יותר טוב, לצהריים.

 

נכתב על ידי , 29/12/2004 09:44   בקטגוריות התוכנית כבקשתכם  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אליס לא גרה כאן יותר II


פתאום קם אדם בלילה ומחליט שהוא קצה.

ואז כולם שואלים אותו, איפה אליס? לאן לאן היא נעלמה? ולמה קצה למען השם? איזה מן שם זה? בבלוג וגם שלא באינטרנט, מה שנקרא, מחוץ לשעות העבודה.

אז אני מקדישה לנושא פוסט שלם, כדי שאוכל להפנות אתכם ללינק אחר כך, במקום להצטרך לענות.

 

ראשית, יש לי את הנטיה להשתנות תמידית. זה התחיל בגיל די צעיר, אז זה היה מודע למדי, וקשה. עם השנים זה נעשה קל יותר ויותר, וכיום אני משתנה, לפחות בתחומים מסויימים, באותה טבעיות שאני קונה בגדים חדשים. יש שינויים שמגיעים מבחוץ, כמו תואר חדש ודירה חדשה, וכמה אחרים, שבאים מבפנים, ומתחלפים מדי פעם. כרגע, למשל, בא לי לנסות דברים חדשים, עלי בעיקר וגם על אחרים. אני לא מדברת כל כך על מין, סוטים שכמותכם. למשל, לא מזמן הייתי בקפוארה, והמדריך הכריח אותי לנגן על כלי מוזר כזה עם מיתר אחד (חד-מיתר?). הרגשתי שאני לומדת לנגן סוף סוף, על משהו חוץ מהעצבים, וזו היתה הרגשה נפלאה (אם נעזוב לרגע את העובדה שלא הצלחתי לעקוב אחרי הקצב תוך 5 דקות). אבל אני סוטה מהנושא. הנקודה היא, שיש גם כל מיני שינויים אישיותיים שאני מרגישה אותם, כל יום. הם מקרינים באופן טבעי על הסביבה שלי, כולל הבלוג, וזה אך טבעי לי לשנות אותו בהתאם, הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצוב והן מבחינת השם. כבר שיניתי את השם של הבלוג בעבר פעם אחת, ולאף אחד זה לא הזיז יותר מדי, ועכשיו שיניתי אותו שוב, ל"ניסויים בבני אדם" (לתשומת לבכם, "נרקיסיזם ואבסורד" היא כותרת משנה, לא השם החדש, ועשויה להשתנות באותה תדירות שכותרות משנה התחלפו כאן בעבר, אם מישהו טרח לעקוב. ראו הוזהרתם). ואחרי פוסט האנטי-רייטינג שלי, שנראה לי דווקא די בנאלי כשכתבתי אותו, אבל השפיע טיפ טיפה על אנשים, הסתבר לי באופן מפתיע שגם אני נכללת בקטגוריה של המושפעים. ואם כבר משנים, בואו נפטר כבר גם מהכינוי הקודם, למה לא, שניהם ביחד, וכיסיתי עוד סעיף (מספר 19).

 

יש אנשים שמשנים את שמם במציאות. זה הרבה יותר קשה, ודורש ללכת למשרד הפנים וכאלה, וגם לספר את זה להורים, הדודים, ואנשים שלא ראית מכיתה א' שאתה פוגש במקרה ברחוב. שלא לדבר על להתרגל לזה בעצמך. לעומת זאת, כאן באינטרנט, כל מה שצריך הוא להקליד כינוי חדש, הרבה אנשים עושים את זה חדשות לבקרים, וזה לא מזיז יותר מדי לאף אחד.

 

עכשיו, למה קצה.

האמת, ניסיתי כל מיני שמות, מבין הפנויים, היה "שפרה", שאני מאוד אוהבת אבל לי יש אסוציאציות מסויימות אליו, שלרוב האנשים אין. בסוף החלטתי על "קצה". מצא חן בעיני.

ההסבר של pearly: קיצור של פאקצה.

ההסבר של my alter ego: קצה מפוצל.

ההסבר שלי: ככה.

(הקהל מוזמן להצביע איזה הסבר הוא מעדיף, או להציע חדש).

 

חוצמזה, החלפתי את כתובת המייל, כי וואלה גרועים, ונמאס לי. אם כבר אני בשוונג. המייל החדש מופיע בבלוג.

 

חוצמזה, כבר היה לי פעם פוסט, אליס לא גרה כאן יותר, לכן זה מספר 2. את המקורי, שהוא הראשון בבלוג, אפשר למצוא כאן, אבל אני לא יודעת אם הוא כזה מוצלח.

נכתב על ידי , 25/10/2004 20:33   בקטגוריות התוכנית כבקשתכם  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)