לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קסם על ים כנרת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

פיייייייייי יא!


יא-אללה.

מאיזה חודש יוני או יולי לא רשמתי פה..

פתאום אני חוזרת ואני רואה בצד של הרשימות של מה שאני צריכה לעשות שיש שם

"לעבור לעין גב"

שזואי תגיד מלו"

"להיות במסיבת טבע"

פייייייי איך שהזמן זז ודברים קורים כלכך מהר בלי לשים לב!!!!!!

אז כמובן שמחקתי את הדברים, ואני יוסיף דברים חדשים.

 

משעמם בחורף וקר פה בצפון ויש פה שרקייה שמעיפה אותי כל פעם מחדש לחדר אוכל וכמובן שהדובה תאכל הרבה (:

זואי קטנה וחמודה ואומרת מלו כלכך יפה.. היא מתה על השם שלי!!!!

לכלבה של חברה שלי נולדו 9 (!!!) גורים קטנים וחמודים ויש אחד שמן שאני ממש אוהבת אני מתייחסת ר-ק- אליו כי הוא מותק ושמן ואני אוהבת שמנים והיא קראה לו על שמי " מיילוו"! (:

אני מתגעגעת אלייך אייווה!!!!.. ולשאקי כפרעליך!, לפאפאיה הדובה שלי, לצ'וח התמניה, לנתי ונאור האחים השחורים שלי שתמיד מגנים עליי, לצחוקים עם הבנים מהשכבה שרק אני הבת היחידה שיוצאת איתם חחח

מתגעגעת ל"מטטטטטטטטטטטרווסט עולהעולההההההה"

אחחח בא לי חיבוק גדול עכשיו עם כולם ביחד.. ממש אורגיית חיבוקים!

בא לי להתגייס כבר, שהזמן יעבור ושלאט לאט אחד אחד יחזור אליי לקיבוץ.. בן, כריס, לירן, עדי,חני ושירי.. שיחזור הקיץ המדהים הזה שהיה לי פה.. כל יום ים שמש לשתות בלאגן חגיגות שטויות המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן צחוקים!!! כמה שרירים היו לי בבטן בקיץ מלצחוק פיייי..

 

 

טניה אם את רואה את זה, אני כועסת עלייך, עיצבנת אותי, וממש לא בא לי לחזור לדבר איתך. תודה!

 

אני צריכה המון כסף!!!! איזה 2000 שקללללללללללללללללל נווו שיפול לי מהשמיים!!

רביעי הבא סילבסטררר!!! יאאאאא!!! (:

יהיה טוב אחים שלי, הכל טוב!!!!!!

 

 

Peace & Love from the little food machin

נכתב על ידי קוּקי , 25/12/2008 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קוּקי

בת: 34

תמונה




2,054

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוּקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוּקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)