לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

לחזור


בספטמבר-אוקטובר 2002 נעדרתי מהבית כמעט חודש. זה התחיל בכנס באנגליה שבו קפאתי למוות כי אף אחד בברייטון לא שמע על אופציית החימום, נמשך בביקור אצל ההורים שבו קפאתי למוות כי בקומה התחתונה, שבה שהיתי, הטמפרטורות היו נמוכות בכעשר מעלות מבכל מקום אחר בבית, והסתיים בתשעה ימים קסומים באירופה שבהם קפאתי למוות סתם כי היה קר נורא, אבל לא נתתי לזה להפריע לי. ניצלתי את נפלאות easyJet כדי לבלות יומיים באמסטרדם, שלושה בלונדון וארבעה באדינבורו בכמה עשרות דולרים לפני החזרה לארץ ונהניתי מכל רגע. ביום האחרון טסתי מאדינבורו לאמסטרדם, אחרי ארבעה ימים של נסיעות וצעדות בלתי פוסקות ברחבי סקוטלנד, כולל חיפושים חסרי תוחלת אחר נסי וחיפושים פחות חסרי תוחלת אחר רוחות רפאים בצינוק מקומי, והייתי כל כך עייף שכל מה שרציתי היה להגיע הביתה. אבל היה לי יום שלם להעביר באמסטרדם, כי הטיסה יצאה רק בלילה, ובקושי עמדתי על הרגליים. איכשהו שרדתי את היום הזה, בסיועו של קולנוע מקומי שהפכתי למלון לעת מצוא. את הטיסה לארץ אני לא זוכר.

בדרך הביתה משדה התעופה, כל מה שחשבתי עליו היה איך טושטוש תתייחס אלי. זו הייתה הפעם הראשונה שבה הייתי בלעדיה במשך יותר מיום, ומסיפורי זוועות ששמעתי הייתי בטוח שהיא תכעס עלי, תתנכר לי, או הכי גרוע – לא תדע מי אני בכלל. כשנכנסתי לבית היא הייתה מתחת למיטה, כנראה כי הרעש של המזוודה הפחיד אותה. ברגע שסגרתי את הדלת, הסתובבתי לעבר חדר השינה, ועוד לפני שהספקתי להתחיל ללכת לעברו, היא פרצה ממנו בריצה, מלווה במשהו שבין גניחה ליללה, ודחפה את הראש לתוך היד שלי כדי לקבל ליטופים למכביר. היא קיבלה, כמובן. מאז אני הרבה פחות פוחד מחזרות אחרי היעדרויות ארוכות, ואפילו שאני יודע שקשה להיות רחוק, אני יודע גם שיש משהו נחמד בלחזור הביתה.

 

שזו דרכי לומר, התגעגעתי.

 




 וכמה עדכונים שוטפים לסיום:

  • הספקתי הכל, איכשהו. בחיי שלא ברור לי איך. גם אין לי מושג מה עשיתי, אבל בקרוב נדע.
  • בימים הקרובים אני אתחיל להשלים את כל מה שהחסרתי בבלוגים כאן. מאחר שאני עדיין נרדם בעמידה, בישיבה מול המחשב, ולמעשה בכל תנוחה שהיא, זה ייקח קצת זמן. בינתיים, כל מי שיש לו כוח מוזמן להתפקד ולספר מה חדש. פטורים מהתפקדות: בני סלע, שממנו הצלחתי לשמוע אפילו בבידוד שבו שהיתי, וסופיאן אבו זיידה, שממנו הצלחתי לשמוע אחרי שחזרתי.
  • יש לי קצת בעיות טכניות עם "נולד לרקוד". פרק אחד פספסתי, היכולת שלי להקליט פרקים נפגעה קשות, ובאופן כללי ממה שראיתי זו מסתמנת כעונה מייבשת במיוחד. לאור המצב אני שוקל לוותר על הביקורות ולהמתין עם ש. ל"כוכב" האמיתי, אבל אשמח לקבל תמונת מצב לגבי האנשים שישמחו/יתעצבו על כך, כדי לעזור לי לקבל החלטה.
  • ואם מישהו יכול אחת ולתמיד להסביר לי מה בדיוק הבעיה בכך שאולמרט אמר שיש לנו נשק גרעיני, אני אשמח מאוד. תודה.
נכתב על ידי , 19/12/2006 10:09   בקטגוריות סיפורים אישיים, אקדמיה  
3324 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KLvaFEVwlA ב-27/11/2014 22:25



366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)