לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

סיכום "כוכב נולד 5", הגמר (חלק ב'), 29.8.07


סיכום החלק הראשון של גמר "כוכב" נמצא אצל ש. כהן. אפשר לקרוא מהסוף להתחלה, כמובן, אבל זה לא מומלץ, אז לכו קודם לשם, ואז תחזרו אם תרצו.

 


שלומי בראל, "ילדים של החיים" (שלום חנוך)

המפיקים החליטו להראות לשלומי בדיוק כמה הם שמים עליו , ולכן שתי שניות אחרי שהוא סיים את השיר הראשון, ועוד לפני שהספיק להתאושש מה"קרחנה!", כבר אילצו אותו לשיר שוב. הוא עלה לבמה, למרבה הזוועה, בסוודר גולגלות וחולצה ארוכה מתחת. אנחנו לא יודעים מה היה המצב של שלומי מתחת לשכבות, אבל אנחנו מהמרים שאת הבגדים נאלצו לשרוף.

 

ש. כהן: הביצוע של שלומי היה לא רע וגם סולו הגיטרות היה נחמד. שלומי הצליח הפעם לממש את פוטנציאל הבמה הגדולה שלו ולצרוח בלי שזה יהיה מוגזם. אני עדיין חושבת שהוא היה המתמודד הגרוע ביותר בגמר, אבל למופע מהסוג הזה הוא הרבה יותר מתאים מבועז. רק שיעיפו ממנו כבר את הסוודר הזה, הילד נחנק.

בשלב הזה גם תום קצת נחנק, אז נאלצתי לשחרר אותו מארגז המצעים. הוא כמובן ניצל את ההזדמנות כדי להעלים לי ציפית.

 

 

שלומי בפוזת הגיטריסט הקבועה. הפעם הוא אפילו ניגן קצת

 

תום: שלומי המשיך לצרוח, ובחלק השני של השיר, כשהוא נדרש להגיע לטונים הגבוהים, הוא פשוט איבד את הקול לגמרי ונשמע כמו תרנגולת שחוטה. זה היה שיר מהסוג שמתאים לו, ודווקא משום כך בלטה העובדה שהוא פשוט לא זמר מספיק טוב, אם כי להגנתו צריך לומר שבדרך כלל הביצועים בגמר סובלים מזיופים מביכים, כנראה גם בגלל ההתרגשות וחוסר ההיכרות עם הבמה הגדולה. לא נורא, תמיד יהיו לו להקת הפיניקס והמקלט השכונתי.

והציפית? בואו נקרא לזה הגנה עצמית. זה שכהן מכריזה חד-צדדית על "Naked Wednesday" לא מחייב גם אותי.

 

בסיום הביצוע הכריחו אותנו לעבור למקום מושבם של השופטים, אי שם בתוך בּוּצה מזוהמת לחופי הכנרת. ב"הישרדות" קוראים לזה "אי הגלות", אנחנו קוראים לזה רפסודה רעועה מבית הייצור של בן עזרא-קרגולה. אבל התפילות שלנו לצונאמי, לטילים סוריים או לאסון מכביה 2 (מרגול בתפקיד סשה אלתרמן) לא נענו, ובתפילות לתאונה ימית כנראה פספסנו קצת בקואורדינטות, למגינת לבם של ימאי חיפה.

צדי אהב את השיר השני של שלומי אבל אמר שבראשון היה חסר שפיץ. כנראה הוא כבר היה במסיבות טבע מוצלחות יותר.

צביקה פיק אמר ש"השיר הראשון היה יותר קטע, יותר מוזיקה, יותר בריקוד, יותר בקצב", והוסיף ש"החוזק של שלומי הוא בשירים השקטים". לא ברור לנו מתי צביקה שמע את שלומי שר שיר שקט, אבל מצד שני אנחנו עדיין לא משוכנעים שהוא לא התחרש לפני שנים.

מרגול הכריזה ששלומי הוא זמר רוק מהמם ושיש לו קול תלול מסלול. אנחנו חושבים שמרגול קצת מסטול מהבול.

גל בפוזה הסיכומית אמר ששלומי הוא הלוחם, ושאמרו לו שצריך להיות עכשווי, וסקאזי הוא הדרך להיות עכשווי. כמובן. אנחנו ממליצים גם על חידושים ל"להק שחפים" וסולואים של סקסופון.

 

בועז מעודה, "מנגן ושר" (אבנר גדסי)

"אבנר גדסי הוא אבנר גדסי, ואתה מנגן ושר", התפייט צביקה הדר. אמרנו כבר שאסור להשאיר את האיש הזה בלי טלפרומפטר?

בועז התחיל לשיר ומיד הפסיק. אנחנו קיווינו כמובן שהוא יעשה שלומי סבן/עמיר חדד/ג'קו, אבל התברר שסתם הבמאי התעלף ולכן היו בעיות בסאונד.

 

ש. כהן: יתר הבעיות בסאונד כבר היו באשמת בועז. הבחירה בשיר הייתה חכמה, אבל הוא לא הצליח לעשות עוד "חומות חמר". כמו בביצוע הקודם, הוא לא היה רע, אבל הייתה הרגשה שהוא לא סוחב ושהבמה קצת גדולה עליו. בסך הכל בועז היה הפייבוריט שלי העונה, וכאדם מלא חמלה קצת קשה לי עם כל הדברים שלתום באים באופן טבעי כמו ביקורתיות, רשעות, לעג ושאר תכונות אנאליות.

 

תום: בועז נראה מבוהל נורא, והעדר הכריזמה שלו בלט עוד יותר כשהוא ניסה להפגין התלהבות על ידי רקיעה סמלית ברגל שמאל. אבל מבחינה מוסיקלית, זה היה הדבר היחיד בגמר הזה שהזכיר שיר: קולו היפהפה של בועז זהר, ומתוך המגבלות הידועות מראש שלו הוא הצליח להוציא ביצוע מרשים. מבין המתמודדים שהגיעו לגמר, ולמעשה מתוך השביעייה האחרונה, בועז היה הראוי ביותר. זה לא הרבה, אבל יותר טוב מכלום, שזה לגמרי במקרה גם מה שכהן אמרה בשבת שעברה כשהיא יצאה מהשירותים של הברקפסט עם גדי סבן.  

 

 

בועז שר תחת איומים על חייו. בסוף הסכימו לשחרר אותו תמורת מרגול

 

אוחובסקי אמר שהשיר הראשון היה מרשים והשני יפהפה, ושבשלישיית הגמר בועז הוא הזמיר. אנחנו מקווים שזה לא אומר שהוא יגמור כמו מיכאל פטישי.

מרגול אמרה שבועז "הביא מצגת ווקאלית" ושהוא "שר את השיר של אבנר גדסי בצורה שאי אפשר לתאר אותה". זה כמובן לא מנע ממנה לנסות, במשך רבע השעה הקרובה.

צביקה פיק טען ש"השיר עם דיויד ברוזה היה מאוד מיוחד, עצם העובדה שהם עשו ככה דואט כזה". באמת מרשים מאוד, דואט. אחרי זה הוא הודה שהוא לא סבל את שני השירים, כנראה כי הדואט לא היה עם עדן.

לסיום, צדי הסגיר שהוא מפחד ללכלך על בועז ליד מרגול, אבל הצליח בכל זאת. לדעתו, בשיר הראשון דיויד סחף יותר מבועז (באמת חוכמה גדולה, גם טרייר עם מפוחית סוחף יותר מבועז). כאילו כדי להוכיח שפחדיו של צדי היו מוצדקים, כשהוא ניסה להגיד שבועז היה יותר טוב בשיר השני, מרגול התפרצה לדבריו והתחילה לצווח: "גם בשיר הראשון! גם בשיר הראשון!". העיקר שאחרי זה היא מחלקת לאנשים ציונים על תרבותיות.

 

אחרי הפסקת הפרסומות ה-39, חזרנו כדי לראות את דורון רוקח, בחולצה ובביקיני, מסלסל כהרגלו. צביקה הדר ניצל את העובדה שאבא של דורון כבאי כדי למלא את חלקו בקומבינה המשוערת עם ארגון הכבאים: הם שברו שביתה כדי לשתף פעולה עם בעלי ההון העושקים את כולנו, וקיבלו בתמורה משדר תעמולה בחינם מטעם צביקה ושות'. דה סיסטם וורקס.

 

 

דורון רוקח מדגמן את אופנת פלפל 2007

 

מארינה מקסימיליאן בלומין, "נפרדנו כך" (נורית גלרון)

ליאת אשורי שוב פישלה עם שמלה שלא החמיאה למארינה והפכה את גזרתה העגלגלה לאומללה במיוחד. כמו סטייליסטיות אחרות, כנראה גם אשורי מסרבת לעכל את העובדה שיש בחורות ששוקלות מעל 48, ושגם הן, למרבה הזוועה, לפעמים מופיעות בטלוויזיה.

צביקה הדר לא טרח להסתיר מה ההפקה רוצה שיקרה כשהודיע למארינה ש"הנה מגיע השיר האחרון שלך, אלא אם כן תזכי ואז תצטרכי לשיר אותו עוד פעם". האימה, יותר מהשכל, היא שכנראה גרמה לציבור להפנים ולהצביע לבועז.

 

תום: אפילו המיומנות הווקאלית הבסיסית של מארינה הלכה לאיבוד בשיר הזה, שהיה גיבוב אקראי של סולמות, צלילים ויבבות ולוּוה בתנועות ניגוב החלונות שזכינו להכיר כל כך טוב העונה. זה אמור להיות שיר מרגש, אבל אצל מארינה הוא היה מנייריסטי ואטום כרגיל, ובעיקר משעמם. אני מניח שיש דברים גרועים מלשמוע את מארינה שרה להיתקע על גלגל ענק, נניח. למעלה. הרבה זמן. עם המון נאצים מסביב אבל מאחר שטרם חוויתי את רובם, אני מרשה לעצמי לומר שכמות הסבל שאליה נחשפתי במהלך העונה הזאת הייתה על-אנושית ממש. נקודת האור היחידה השבוע הייתה הידיעה שזו הפעם האחרונה שבה אני נאלץ לשמוע את מארינה בזמן הקרוב, שלא לדבר על כהן. נפרדנו כך, אבל זאת לבטח לא הייתה דמעה: רק בלבי חדווה חוגגת.

 

 

מארינה מנגבת חלונות (1). אם התקליט ייכשל, תוכל לעבוד אצל אבא של דניאל

 

ש. כהן: מארינה הבטיחה לשיר את "נפרדנו כך", וכבר תכננתי מלא בדיחות על שליטתו של אבנר גדסי בגמר. כמובן שאז היא הביאה אותה באיזו גירסה של אשכנזים. הגמר"ש הזכיר לי איך תום הקדיש לי פעם את "הפרח בגני", אבל של סשה ארגוב. בסך הכל זה היה ביצוע ממ"בי שגרתי, כולל רביעיית המיתר שהיא גנבה ממרגול. מארינה כנראה ניסתה לשחזר את ההצלחה של "וידוי", ויצא בסדר גמור, במיוחד בגלל הציץ שאיים לפרוץ החוצה. לקראת הסוף מארינה הצליחה להוציא מעצמה רגש, או לפחות חיקוי מוצלח שלו. עליי זה עבד.

 

 

מארינה ממשיכה לנגב חלונות, הפעם במבט מאיים. כנראה המשכורת לא משהו

 

אחרי השיר ראינו שוב את המשפחה של מארינה, וגילינו לתדהמתנו שאבוצ'קה העלים את אחוצ'קה במהלך השידור ותפס את מקומו, שלא לדבר על זה שהוא התחיל להצדיע במועל יד.

 

 

מימין: המשפחה של מארינה בתחילת הערב. משמאל: בהמשך הערב. לאן נעלם ואדים?

 

בגזרת השופטים, מרגול אמרה שמארינה היא מלכה בתחומה, והתכוונה לתחום הדראג כנראה. אחרי זה היא פצחה בשלל מחמאות לא ברורות ("היא שרה מרוכז"), וגם החמיאה לשמלה האיומה שלה, אבל הודתה שאהבה יותר את הביצוע הראשון ואמרה שגם היא יכולה לרקוד כמו מארינה. במכון הסייסמוגרפי נכנסו לכוננות.

אוחובסקי אמר ש"בשלישיית הגמר מארינה היא מארינה". וגם אבנר גדסי הוא אבנר גדסי. אחרי זה הוא אמר שיחסית לגילה הצעיר (46) היא ממש בשלה, אבל אז הכניס לה בקטנה עם הערה על דמעת הזיעה על לחיה.

צדי סוף סוף התרגש – נו, באמת עברו כבר חמש דקות – ואילו צביקה פיק אמר שמארינה עושה כמעט את כל מה שצריך. חוץ מללכת הביתה ולעזוב אותנו בשקט, כמובן.

 

אחרי זה צביקה הדר הכריז על פתיחת הקווים לשמונה שעות, וניר מנצור ניצל את הרגע האחד בתוכנית שבה קלטו אותו מאחורה בפריים כדי לחטט באף באופן יסודי. היה מחכים.

 

מנצור מחטט באף, סיפור בהמשכים. תתעלמו מצביקה ותסתכלו מה קורה מאחור

 

צביקה הדר עוד הספיק להתבלבל כמה פעמים במספרים של המועמדים ולהסביר שהוא שמח שהמון אנשים מצביעים כי "זה מראה את המעורבות שלכם" (כן, זו הסיבה), לפני שעברנו לתוכנית האמנותית.

יהודית רביץ כנראה קיבלה הרבה מאוד כסף. ערימות. בוחטות. בשטרות לא מסומנים. אחרת לא ברור מה גרם לה להסכים לזה. "אני מתרגש לדעתי יותר מכולם", אמר צביקה הדר כשראה את יהודית, מה שלא ממש מפתיע בהתחשב בזה שהקהל נותר אדיש לחלוטין ותהה מי זו האישה שעלתה לבמה אחרי דורון רוקח.

אחרי סולו אחד וסמול טוק שבו היא נראתה כאילו היא הולכת להעיף סטירה להדר, המתמודדים עלו לבמה. ראשונה הגיעה מרים טוקאן, בשמלה נהדרת, לשיר את "שיר ללא שם" בדואט יפה. אחרי זה דחפו ליהודית את דניאל, דורון ועדן לביצוע עגום של "ארבע לפנות בוקר", שגרם לה לחייך במבוכה ולשנן לעצמה בלב שהכל בשביל לשלוח את הילדה לקולג' ושזה תיכף נגמר ורק עוד קצת. עדן נראתה קצת בהריון, תום מכחיש כל קשר.

 

 

יהודית רביץ עם מרים טוקאן (מימין) ועם דניאל, עדן ודורון (משמאל). לפחות ג'ימי רימון נשאר בבית

 

אליסה נבלעה לגמרי ב"רחבת הריקודים", שעורר געגועים ליעל שחר, ומיד אחריה גם נדב, אדיר וחן עלו לנאמבר מיותר של "באה מאהבה" בגירסת החתונות האלקטרונית, פלוס דיכאון קליני שגרתי של אדיר.  

 

 יהודית עם אליסה (מימין) ואדיר אוחיון (משמאל). באה מיבבה

 

את השיר הכי יפה, "סוף לסיפור", שמרו לשלושת הפיינליסטים. בניגוד לנינט ששרה עם ג'קו בשנה שעברה וגנבה לו את כל הספוט, רביץ נתנה להם את הבמה ולא דחפה את עצמה בכוח. היא ידעה שזה הערב שלהם ושהיא אוכלת אותם בלי מלח, אבל הייתה צנועה ונעימה. זה כמובן לא מנע ממארינה לתת את מופע הבורלסקה הקבוע שלה. את השורה "כובע מעוך, ריק משפנים" נתנו לה, כמובן, כי הלילה סוף סוף מת השפן.

 

 יהודית עם שלושת הפיינליסטים. נחשו מי מנענעת את היד בפראות באמצע

 

צביקה הדר סיים את החלק המוצלח יותר של הערב במילות הפרידה "תודה יורי". שמועות עקשניות גורסות שיורי הוא חבר טוב של אחינועם לילי.

 

אחרי יהודית שמענו את החדש של מאיה רוטמן שחורך את הפלייליסט. מאיה עשתה פלאשבק לאודישן כשעלתה עם גיטרה ומפוחית, ופלאשבק לנינט כשגילינו שהיא הורידה עשרה קילו. ההתחלה של השיר קצת מזכירה את "נרדם על החולות", מה שגורם תמיד לכהן להתחיל לזמזם אותו ואז להתאכזב, אבל אם מישהו היה זקוק לתזכורת מכאיבה להבדל בין שתי העונות האחרונות, אין טובה מזו.

 

 

מאיה רוטמן מעוררת זיכרונות. כדי לא לחטוא לאמת, נזכיר שהיה גם מירילא

 

אחריה עלה ג'קו, במראה מאפיוזי כהרגלו, לעוד ביצוע של "קשה לי לא להתרגש" עם מאיה, ואחריו לקונטרה שלו ל"מנגן ושר" של אבנר גדסי, "שר שר". השיר סובל מהבעיה ההפוכה לזו שעליה התלונן הקיסר יוזף השני, יותר מדי מילים, אבל מבחינתה של כהן ג'קו יכול גם להמהם את ההורסט וסל והיא תרוץ לענג את עצמה במקלחת. הבעיה היא שהיא מתעקשת לעשות את זה גם כשסבתא באה לבקר.

 

 

ג'קו באודישן לתפקיד הסרסור בטלנובלה החדשה של טדי הפקות

 

הקווים נסגרו, לא לפני שתום הקשיב להוראות והתקשר למישהו בחו"ל שמחכה שתתקשר אליו ותגיד לו מאיזה סולו הכי התרגשת. כשאמא שלו הבינה על מה הוא מבזבז את הכסף, היא טרקה את הטלפון ונישלה אותו מהירושה.

 

בשביל ההפוגה הקומית, העלו לבמה בשלב זה גם את המודחים היותר אזוטריים, כמו איריס שטרנברג ומורן קשרו, כדי לעמוד על הבמה ולקבל את שניית הפריים טיים האחרונה בחייהם. כנראה זה מה שצביקה הדר התכוון אליו כשהוא הבטיח לכל המודחים במשך העונה שהם יהיו חלק מהמשפחה בגמר. "איתנו על הבמה כל נבחרת 'כוכב נולד 5'", היגג צביקה בגאוות יחידה. אנחנו בטוחים שמיקה הרי, סיון גוריאלשוילי, נדב כהן ולימור עמר, שדפקו נפקדות, שמחים לדעת שהם כבר לא חלק מהנבחרת. מצד שני, אולי הם פשוט כבר עמוק מדי בתוך ההצלחה האדירה בשואו ביזנס שהבטיחו להם כשהם הודחו ואין להם זמן ל"כוכב".

 

 

המודחים ההזויים. מימין: מורן קשרו, עדי אולמנסקי, איריס שטרנברג ואורן כדורי

 

אחרי פרסומת לגמרי לא סמויה לרשת מלונות, שהצדיקה את עצמה עבור כהן בזכות שתי שניות של בועז נטול שרוולים, עברנו לשופטים, שקיבלו לידיהם מספר זעום של 40,000 קולות חסרי משמעות. לא ברור למה הפעם הם לא קיבלו 25 אחוזים. אם כבר נתנו להם לחרב עונה שלמה, שיהיו עקביים עם זה גם בגמר. לפחות צביקה הדר לא נתן להם לדבר יותר מדי, מה שהקל על כל העסק.

 

 

בועז מצליח לסחוט ברגע האחרון את האס-אם-אסים של כהן

 

צדי וצביקה פיק נתנו 2,000 קולות לשלומי, 3,000 לבועז ו5,000 למארינה. מרגול נתנה לשלומי 1,000, למארינה 4,000 ולבועז 5,000, ואוחובסקי, שניסה להתחכם ללא הצלחה ונקטע בגסות על ידי צביקה, שלף משקפי קריאה כעורים ונתן 1,500 קולות לשלומי, 3,500 למארינה ו-5,000 לבועז, מה שאומר שמארינה זכתה במחשב נייד שאיתו היא תוכל לגגל אותנו ולהשאיר לתום תגובות נאצה.

 

 

גל במראה האינטלקטואל. מימין: מרגול עוברת על רשימה טרייה של מילים מומצאות

 

"הערב הצביעו 900,000 קולות, שזה שיא חדש", התלהב צביקה הדר. לא ברור מה המשמעות של שיא חדש כשזו העונה הראשונה שבה נוקטים בשיטת ההצבעה הזו, אבל נעזוב את זה, כבר מאוחר.

למקום השלישי המשוקלל הגיע שלומי, עם 23 אחוזים. שלומי קיבל את כל העסק בהבנה ומיד התבשר על חוזה הקלטות עם חברת NMC, שהחתימה באותו הערב גם את חן ועכשיו לא יודעת איך לצאת מזה. יש לנו הרגשה שהיא תצא מזה על ידי כך שהיא פשוט לא תפיק להם אלבומים. את הפרסומת החברה כבר קיבלה, אז ששלומי וחן ילכו להתלונן ברשות להגנת הצרכן.

 

 

שלומי חוגג את המקום השלישי. הפיניקס עוד יקום לתחייה

 

לפני ההכרזה הסופית עברנו לחלק הנגרר "פרסומאי נולד", שבו נבחרה הפרסומת הזוכה של דוריטוס, שנראתה בדיוק כמו כל תוצר בנאלי של חברת פרסום משמימה. בדיוק בשלב הזה צביקה פיק הצליח סוף סוף לסיים את הדרך הארוכה מהסירה לבמה ונדחף בדיוק לאמצע הפריים, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים להעיף אותו משם. עוד הספקנו גם לעבור לראות את המשפחות בקהל, ושמחנו לגלות שאח של מארינה קם לתחייה. אבא של בועז, לעומת זאת, העביר את זמנו בצרחות על אנשים שהסתירו לו את הרגע הגדול בחייו.

 

 

מימין: צביקה פיק נדחף לאמצע הפריים. משמאל: מנסים לשווא למשוך אותו משם

 

 

מימין: משפחת בלומין המורחבת קמה לתחייה. משמאל: אבא מעודה מנסה לשווא לראות משהו

 

לאחר מכן התבשרנו שגם המקום השני יקבל חוזה הקלטות. וואלה. גם צביקה הדר מקבל חוזה הקלטות, וגם נתי חדד, וגם סתם איזה מישהו שעבר במקרה ליד הכנרת. למעשה, זה הזמן לספר שגם אנחנו קיבלנו חוזה הקלטות, ואנחנו הולכים לעשות אוסף קאברים לשירים מקוריים של מתמודדי "כוכב" לדורותיהם. הסינגל הראשון שנוציא יהיה "מחשבות", עם תום על האורגנית.

 

 

בועז זוכה ב"כוכב נולד 5". המאושרת הגדולה: מארינה, כמובן

 

אחרי עוד כמה עיכובים מיותרים של צביקה התבשרנו שבועז זכה בעונה חסרת המשמעות הזו, עם 50 אחוז מקולות ילדי תימן החטופים. בועז התמוטט בגמלוניות אופיינית, אבל מארינה קפצה מאושר, כצפוי, ולשמחתנו גם שבט האמהוקה מן האמזונס הצטרף לחגיגה:

 

 

כמתבקש, בועז נתלה על צווארו של צביקה הדר, שכבר היה עסוק בלאיים לפגוש אותנו בקדם אירוויזיון 2008.

לסיום בועז עלה לשיר שוב את "מנגן ושר", הפעם בביצוע רגוע ויפה יותר. למרבה הצער גם השופטים עלו לרקוד, ומרגול מימשה את איומה מקודם.

 

 

מימין: בועז עם צביקה הדר. משמאל: מרגול מראה למארינה איך עושים את זה באמת

 

השיא היה כמובן כשגלגלו את אמו של בועז לבמה, לרגע מרגש באמת שהעיב עליו רק פרצופו הזחוח של צביקה הדר, שדחף בהיסטריה את בועז לעבר אמו כדי שהמצלמה תצליח ללכוד את שניהם ברגע אחרון של קיטש מזוקק, כשצביקה כמובן עומד ברקע וצווח "כל כך מרגש!". 

 

סיפור נוסף בהמשכים: 1) צביקה הדר דוחף את בועז לעבר אמא שלו...

 

 

2) ... ומוודא שמסחטת הקיטש עובדת כמו שצריך

 


זהו, תם ונשלם הטקס, נגמרה העונה, זה סופו של קול גלגל.

עם קוראינו התודה על כך שנשארתם איתנו לאורך כל הדרך, והסליחה על כך שנאלצתם לסבול כל כך הרבה. נתראה אתכם בשמחות או ב"כוכב 6", מה שיבוא קודם. זה את זה אנחנו נפגוש בין כותלי בית המשפט.

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 13:05   בקטגוריות כוכב נולד, טלוויזיה  
4122 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pKBEJqRhLJ ב-6/5/2013 17:36



366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)