לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

מעגל מושלם


את החלונות בדירה הישנה בגבעתיים אי אפשר היה להגיף, ובחורף הרוח הייתה חודרת פנימה, מקפיאה ומשגרת אותנו אל מתחת לשמיכה, שם קל לנו יותר לשתוק. אחרי כן הייתי מתהלך חסר שקט מפינה לפינה, אוסף את המילים וממציא לעצמי עתיד שגם אז ידעתי שלעולם לא יבוא, וטושטוש הייתה עוקבת אחרי ובוחנת אם יש בכוחי להפיס את הרוח, ולא היה.

בלילה, אחרי שנרדמת, הייתי הולך למטבח לשטוף כלים, כי כך קשה לשמוע, וטושטוש, אחרי שנואשה מלצפות לחזרתי, הייתה מדדה באיטיות וצונחת למרגלותיי, ורק אז נוכחת לדעת כמה קרה הרצפה וכמה רועשת הרוח. ופעם אחת, כשהקור היה קשה מנשוא, ראיתי אותה מרימה את ראשה ומביטה סביב, ואז ניגשת לכיסא הפלסטיק המתפרק, קופצת עליו ומפילה ממנו את מגבת המטבח אל הרצפה. קפיצה קטנה נוספת והיא כבר פרושה על המחצלת המאולתרת, מרימה את ראשה בגאווה ונזהרת לבל תרטיב אותה טיפה חסרת אחריות. ואני זוכר שחשבתי שאילו הייתי יודע כיצד למצוא בעצמי ולו רק קמצוץ מהמחשבה, מהנחישות ומהחוכמה שהיו במעשה הזה, הייתי, אולי, יותר מאושר.

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2008 06:19  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבל ב-7/4/2008 03:50



366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)