לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דייט עם תום


הפוסט הזה יהיה אישי מעט יותר מהרגיל, ואני מתנצל מראש בפני אלה מכם שאינם מתעניינים בחיי הפרטיים ומצהיר על כך מראש על מנת שתוכלו לוותר על המשך הקריאה.

 

כפי שהקוראים הבודדים המכירים אותי גם במציאות כבר יודעים, בתקופה האחרונה חלו בחיי כמה תהפוכות משמעותיות, ובראש ובראשונה העובדה שלאחר יותר מעשר שנים של זוגיות מאושרת, ברובה הגדול, בחרנו בת זוגי ואני לסיים את דרכנו המשותפת, באופן הדדי וידידותי. מאחורי הפרידה עמדו סיבות רבות שלא כאן המקום להיכנס אליהן, אבל אני לוקח על עצמי את עיקר האשמה ומאחל לבת זוגי אושר רב עם מי שתבחר לחלוק עימו את שארית חייה.

 

 

בתקופה האחרונה חלו בחיי כמה תהפוכות משמעותיות (אילוסטרציה)

 

אף שמצויים ברשותי כמה כישורים שאינני מזלזל בהם כלל, הרי שעל כישוריי בתחום מציאת בנות זוג לא ניתן לומר אפילו שהם שואפים לאפס, אלא אם כן מדובר באפס בסולם קלווין. לדייט האחרון שלי עד לאחרונה יצאתי אי שם בתחילת שנות התשעים – הייתה זו הקרנת שבת של "גבעת ווטרשיפ" בקולנוע פריז, מנוחתו עדן – ולמיטב זיכרוני הוא הסתיים בכך שהעלמה הנאווה שעימה הגעתי למקום פצחה בצווחות מחרישות אוזניים שאסיר ממנה את הטלפיים שלי כי אחרת היא תקרא למשטרה. בשבועות האחרונים אמנם התחלתי, בזהירות, לנסות מחדש את מזלי בתחום, אבל ההצלחה הגדולה ביותר שאוכל לזקוף לזכותי עד כה היא אותה בחורה שאמרה שהיא תשמח לשדך אותי לידיד ההומו שלה, בעודה רומזת שאולי הגיע הזמן שאכיר בנטיותיי האמיתיות (בייאושי שקלתי לנסות גם אותו, אבל אחרי ששלחתי לו תמונה שלי הוא הודיע שבעצם הוא לא פנוי רגשית). לדייט שני עדיין לא הצלחתי להגיע, ואם להודות על האמת, גם מרבית הדייטים הראשונים הסתיימו מוקדם מן הצפוי בשיחת טלפון "פתאומית" שאותה קיבלה בת לווייתי לערב שבה הודיעו לה כי אביה חטף התקף לב, הכלב שלה הקיא על השטיח, או זקוקים לה נואשות בעבודה – ולעתים קרובות כל שלושת האירועים הללו גם יחד. אני יכול לנסות ולשער מה מוביל להשתלשלות עניינים עגומה זו, אך מאחר שהדבר יעמוד בסתירה לשאיפותיי בפוסט זה, אמנע מכך בשלב הנוכחי.

 

אולי הגיע הזמן שאכיר בנטיותיי האמיתיות (אילוסטרציה)

 

לאור כישלונותיי המתמשכים בתחום, ומאחר שלמרות הכל אינני מעוניין לסיים את חיי כקשיש ערירי וגלמוד, וגם משום שאנו ניצבים בפתחו של חודש חדש הנושא עימו הבטחות חדשות, החלטתי לנצל באופן חריג ויוצא דופן את הבלוג על מנת לנסות ולהכיר בחורות שאולי עוררתי בהן עניין כלשהו, ולו בשל מיומנויות כתיבה בסיסיות, שעלי להודות בצער (וכנראה לא בחוכמה יתרה, לאור מטרת הפוסט) שכל קשר בינן לבין היכולת לקיים אינטראקציה זוגית מוצלחת הוא מקרי בהחלט. אי לכך ובהתאם לזאת, אני פונה לכל קוראת מעל גיל 21 שמוכנה לתת לי סיכוי לכתוב לי כאן בתגובות או באופן אישי במייל ([email protected]), ואני מבטיח להתייחס בחיוב לכל פנייה (לא שיש לי הרבה ברירה, במצבי). אשמח כמובן לקבל כמה שיותר פרטים (אין צורך בתמונה), אבל אני מבטיח לא לפסול אף אחת על רקע לא ענייני.

 

 

אינטראקציה זוגית מוצלחת (אילוסטרציה)

 

אני מניח שרוב הקוראות הקבועות כבר יודעות עלי מספיק פרטים בסיסיים, אבל בכל זאת, לכל אלה שאינן יודעות, ולקוראות חדשות שאולי יופנו לפוסט זה (ואני בהחלט מבקש מכל קורא/ת שעולה בדעתו או בדעתה שמה של מישהי שעשויה להתאים לי להפנות אותה לכאן), אספר על עצמי שאני בן 35, בגובה 1.80 מ', חילוני, רזה למדי, ממושקף, אקדמאי בהשכלתי ובמקצועי, וממוצא מעורב אשכנזי/ספרדי. אני מתעניין בספרות, בקולנוע ובמוזיקה, אוהב מאוד בעלי חיים (ובמיוחד חתולים וכלבים), צמחוני ובעל דעות פוליטיות שמאליות. אני לא מעשן ושותה לעתים רחוקות. ביליתי חלק ניכר מהשנים האחרונות בחו"ל, לצורכי לימודים. אני ישר ואמין, אבל ביישן למדי ומתקשה ביצירת קשרים חברתיים, בעיקר עם נשים. וכמובן, אני אוהב מאוד לכתוב. פרטים נוספים אשמח למסור באופן אישי לכל מי שתמצא בי עניין ראשוני.

 

 

אקדמאי בהשכלתי ובמקצועי (אילוסטרציה)

 

על מנת להפוך את השימוש בבלוג למטרה נלוזה זו ללגיטימי ומשעשע מעט יותר, אני מבטיח להעלות בעתיד פוסטים שיתארו כל דייט ראשון שאליו אצא כתוצאה מן הפרסום של הפוסט הזה (ואם יהיו נוספים, גם אותם), כמובן בכפוף לאישורה של זו שאצא עימה ובלי לחשוף את זהותה. נוסף לכך, כל בחורה שאצא עימה תקבל את הזכות לפרסם במקביל את תיאורה שלה לחוויות הדייט באותו פוסט עצמו, ובלי שאצנזר דבר לבד מחשיפה של פרטים אישיים שיאפשרו את זיהויי.

 

זו שאצא עימה (אילוסטרציה)

 

כאמור, אני מתנצל מראש בפני כל מי שהשימוש בבלוג למטרה זו נראה לו לא ראוי, ויכול רק להבטיח שבחרתי בצעד זה מתוך חוסר ברירה, לאור סדרה ארוכה של כישלונות מביכים בכל אפיק אחר שאותו ניסיתי. אני מקווה שבאופן חד-פעמי יסולח לי על הבחירה הזאת, ואני מבטיח לחזור לכתיבה הרגילה והשוטפת בעתיד הקרוב מאוד. בינתיים, ראש חודש שמח, ומועדים לשמחה.

נכתב על ידי , 1/4/2010 13:20   בקטגוריות משפחה, מערכות יחסים, אהבה ויחסים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סימף ב-6/4/2010 11:45
 




דפים:  
366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)