לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

כוכב נולד באקדמיה (או: למה אני מעדיף לשתוק)


מתוך דבריו של שופט א':

·        "לא ראוי לפרסום בכתב עת".

·        "אני לא מוצא שום דבר מאוד מקורי במאמר. תוצאות דומות יימצאו ללא ספק בכל מקום אחר שבו יחפשו".

·     "יש מעט מאוד ניתוח מורכב של האמצעים שנבחרו... אין ניסיון לעקוב אחר ולזהות את ההבדלים הסיסטמטיים שנמצאים שם, מן הסתם".

·        "זהו מאמר חלש מתודולוגית. לא ברור לי מה מטרתו הכללית, אבל הוא לבטח לא חושף שום דבר ולכן לא קשור למטרות של כתב העת".

 

 

 

 

מתוך דבריו של שופט ב':

·         "איני רואה כיצד המאמר הזה מתאים לכתב העת".

·         "איננו לומדים שום דבר מפורט על הממצאים".  

·         "לכותב יש מעט מאוד לומר באופן ספציפי על התחום באופן שיהפוך את המאמר לראוי לכתב העת".

 

 

 

 

מתוך דבריו של שופט ג':

·         "המאמר הזה יישמע משכנע לכולם פרט לאלה שמבינים באמת בתחום, ואני לא מחשיב את עצמי בין אלה".

·         "נטייתי היא להמליץ על קבלה, בתקווה שהדבר יעורר דיון וויכוח. אם לא יתעורר ויכוח, אני חושש שהממצאים יתקבלו כאילו הוכחו".

 

 

 

 

מתוך דבריה של שופטת ד':

·         "מדובר במאמר סביר, עם איכויות מסוימות".

·         "לכותב יש נטייה להישמע מופתע מדברים שנשמעים, על פניהם, צפויים לחלוטין".

·         "הכותב מגזים על מנת להעביר את עמדתו".

·         "הכותב משתמש במונחים באופן סתמי, כאילו ניתן להחליף ביניהם בלי בעיה".

·         "הכתיבה ברורה במידה סבירה, אם כי יש לה דיקציה מעט משונה".

 

 

 


לעתים אני מעריץ את עצמי על הצביעות שלי.

 

 

 

נכתב על ידי , 16/1/2008 06:18   בקטגוריות כוכב נולד, אקדמיה  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-4/3/2008 03:41
 





366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)