לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

מר תום, כאן טושטוש


אל: תום

מאת: טושטוש

הנידון: הסדר מגורינו המשותפים

 

מר תום,

 

בעת האחרונה חלה הידרדרות ניכרת ביחסינו המשותפים ההופכת את החיים במחיצתך לקשים מנשוא. עקב כך, הריני להזכיר לך בזאת באופן רשמי ומסודר כמה מעקרונות היסוד שעליהם מושתתים היחסים בינינו, על מנת שנוכל להחזירם אל הפסים הראויים. עד כה נהגתי באיפוק לנוכח הפרות חוזרות ונשנות מצדך של עקרונות אלה, כפי שהתקבעו במשך ארבע וחצי השנים האחרונות, אך אם תמשיך להתעלם מהם לא אוכל להבליג עוד ואנקוט את כל הצעדים המתבקשים, כולל פנייה לרשויות ונשיכות באצבעות הרגליים. אנא ראה זאת כאזהרה אחרונה.

העקרונות שאותם שכחת (בשוגג או במזיד) מנוסחים להלן בלשון זכר לשם נוחות, אך מיועדים הן לזכר והן לנקבה מעוקרת.

 

  1. בריאותו התקינה של חתול מחייבת את האכלתו בכמויות המזון המלאות הנדרשות על ידו, וחזקה עלי מימרתו הנאה של הרמב"ם, "נפש בריאה בגוף בריא". ודרשו חז"ל (חתולינו זיכרונם לברכה): גוף בריא – שמונה קילוגרמים ומעלה.
  2. אין בשום פנים ואופן להמיט משטר מסוג "דיאטה" על החתול. ניסויים ממין זה בבני אדם באזורים שונים ברחבי העולם, ובהם ביאפרה, דארפור וצפון קוריאה, נחלו כישלון חרוץ והובילו למותם של מיליונים. יש להפסיק מיד נוהג זה ולהמירו בעוף בגריל. כמו כן, יש להעניק לחתול תפריט מאוזן, עשיר ומגוון הכולל, בין השאר, פסטרמה, טונה ברוטב עגבניות, סושי (עם סלמון), קציצות, כדורי בשר וכן לחם טרי. רשימה זו חלקית בלבד ויתווספו אליה במידת הצורך מאכלים נוספים שהחתול יבוא עימם במגע.
  3. על מנת לאפשר את קיומו התקין של סעיף 2, יתאפשר לחתול לטעום ראשון מכל דבר מזון המובא אל הבית. אם המאכל אינו נושא חן בעיני החתול, יוּתר לאדם לאוכלו.
  4. אין לפנות אל החתול בכינויי גנאי כגון "פרה שמנה", "גרגרנית" או "טושטוש החמודונת, טושטוש השמנמונת". ביטויים מסוג זה מהווים השמצה פרועה, הינם בגדר לשון הרע וישמשו כעילה לתביעת דיבה.
  5.  יש להקדיש לפחות שעה אחת ביום לצורך עיסוי מוחו של החתול, על מנת שיפתח את כישוריו השכליים באופן האופטימלי. עיסוי מוחי יבוצע באופן הבא: ליטוף חוזר ונשנה של הפדחת, מלווה בליטופים מקבילים באחורי האוזניים וכווצ'וצ'ים באזור הלחיים. כמו כן, יש לדעת כי עיסוי מסוג זה מעורר לעתים תגובה מסוג "נשיכה" על ידי החתול. זוהי תגובה רפלקסיבית המסייעת לפיתוח תאים אפורים תקינים ואין לראות בה אלימות מכל סוג שהוא או לצעוק על החתול בגינה.
  6. יש לאפשר לחתול ישֵן להשתרע על המיטה באופן שגופו יכסה את שטח הפנים הגדול ביותר האפשרי. לבני אדם מזדמנים, ובהם תום, יוּתר לחלוק את אותה מיטה אם ייאותו להידחק בפינה באופן שאינו מפריע כהוא זה לתנוחה המועדפת על החתול, אם יקדישו את מרבית זמנם המשותף במיטה לעיסוי מוחו של החתול (ר' סעיף 5), וכל עוד מספרם אינו עולה על אחד (1). חל איסור מוחלט להכניס אנשים נוספים למיטה.
  7. אין לארח בדירה אנשים שאינם מוּכּרים לחתול בלא קבלת אישורו המוקדם לכך, במפורש ובכתב.
  8. אין להשתמש במכשירים מרעישים מסוג שואב אבק בדירה.
  9. החתול הוא מכונה משומנת היטב היודעת לתחזק את עצמה. לפיכך אין כל צורך לקחתו לרופא מסוג "וטרינר", ובוודאי שלא להכניסו לכלוב מכל זן שהוא.
  10. יש לפתוח את התריס באופן מלא מדי בוקר על מנת שהחתול יוכל לצוד ציפורים וטישואים מתנפנפים בעיניו. לאחר תום הציד, יש לתגמל את החתול בכדורים חומים קטנים הנדמים בעיניו כציפור.
  11. רווחת השטיח, הספה והמיטה תובעים טיפוח יסודי מטעם ציפורניו של החתול. החתול יבצע פעולת טיפוח זו מתוך גדלות נפשו ובלא שיבוא בדרישה כלשהי לתגמול עבורה.
  12. על מנת להקל על החתול לדאוג לרווחת השטיח, הספה והמיטה, יש להציב במרכז הסלון קופסת קרטון גדולה ומכוערת ולאפשר לחתול לשייף את ציפורניו על גביה. בשום פנים ואופן אין להסתפק בתחליף מסוג "משטח גירוד". במקרים מסוימים, יש לאפשר לחתול להשתמש בגוף האדם כתחליף ובלא שיבוא האדם בטרוניה ובמענה אל החתול.
  13.  אין להפריע בשום מקרה את מנוחתו של החתול.
  14. לחתול מותר תמיד להפריע את מנוחתו של אדם הגר במחיצתו, במיוחד אם הוא רעב.
  15. החתול תמיד רעב.
  16. החתול הוא ברייה סקרנית מטבעה. לפיכך יש לגרות את סקרנותה באמצעות הצבעה במכשיר מסוג "לייזר פוינטר" על משטחים שונים ולאפשר לחתול לרדוף אחר האורות האדומים עד שיתעייף. בהעדר בטריות בלייזר פוינטר, ניתן להשתמש בתחליפים מסוג "כדור", "נייר אלומיניום מגולגל לצורת כדור" ו"אצבעות אדם".
  17. בריאותן התקינה של שיניו של החתול חשובה מאוד. על מנת לדאוג להתפתחותן, יש לאפשר לו לנשוך כאוות נפשו, ובמיוחד כפות רגליים של אנשים ישנים ו/או ערים, ידיים המכונסות מתחת לשמיכה, ותינוקות של אורחים מזדמנים. במקרה שבו התינוק פוצח בבכי, יש לאפשר לחתול להרגיעו באמצעות פעולה משולבת של שריטה ונשיכה.

                                                                                                                     ובכבוד רב באתי על החתום,

                                                                                                                                               טושטוש

 נספח א' להצהרת העקרונות:

 

18. יש לאפשר לחתול להירדם בכל מקום, כולל כל אחד מחלקי הגוף האנושי. במשך חודשי החורף, יישמר האזור שמול מפזר החום לרווחתו של החתול.

19. החתול הוא אסטרטג בחסד, ויש לאפשר לו לטכס טקטיקות מלחמה בכל רחבי הבית הכוללות זינוק ביללות על האויב המתהלך מנומנם בדרכו למטבח באמצע הלילה.

 

 

נספח ב' להצהרת העקרונות:

20. הפעולות הבאות יוגדרו כפעולות מקדימות להאכלתו של החתול, ואי האכלה לאחריהן תיחשב כהפרה חמורה של עקרונות היסוד הנמנים לעיל: (א) קימה מהספה או מהמיטה; (ב) הליכה לשירותים; (ג) עמידה; (ד) נשימה.

21. פעולות מסוג "קריאת עיתון" או "קריאת ספר" ייחשבו בחזקת הזמנה לחתול להתיישב על ו/או לרטש את ה"עיתון" או ה"ספר"

 

נכתב על ידי , 31/7/2006 10:02   בקטגוריות מערכות יחסים, טושטוש, סיפורים אישיים  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טושטוש ב-12/8/2006 15:47
 



לדף הבא
דפים:  

366,537

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)