לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

When everything feels like the movies, Yeah you bleed just to know you're alive.



Avatarכינוי:  MEchal.

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אלפיים ושמונה.


2008.

2008..

מוזר לי לכתוב במעלה הדף,בתאריך, 2009

2008 הייתה אולי השנה הכי..

הכי הכול שהייתה לי.

מדהימה,משנה,מוזרה,שונה,טובה.

שינתה אותי כ"כ.

עיצבה לי את האישיות מחדש.

מיכל של 2008 היא בהחלט לא מיכל של 2007.

וזה עבר אפילו בלי שהרגשתי..

והכרתי אנשים חדשים.

לטובתי,לצערי.

כמה דמעות נשפכו,וכמה צחוקים

ואותו חיוך מפגר שסיגלתי לעצמי.

והתחלתי לכתוב. בגללו.

ואהבתי,ושנאתי ובכיתי וצחקתי,והכרתי,ולמדתי,ונסחפתי,ונגררתי,והשתנתי,בעיקר.

ולמדתי מי החברים האמיתיים שלי.

 

ציטוט מהפוסט של שנה שעברה:

 

"בטח שכחתי עוד מלא דברים ואני אזכר אחרי זה אבל בסך הכול, זו לא הייתה כזאת נוראה.

 2006 הייתה יותר טובה, ואני מקווה ש2008 תהיה מצוינת.

עברתי עליות ומורדות, הכרתי אנשים, רבתי עם אנשים.

היו לי רגעים קשים מאוד.

היו לי רגעים מדהימים.

השתניתי לטובה, וקצת לרעה.

קשה לי להאמין שכבר עברה שנה.

עוד אחת.

אבל מה עוד אני יכולה להגיד על 2007?

שהיא הייתה מדהימה, יוצאת דופן, שנה שאני בחיים לא אשכח?

לא.

עוד שנה.

הדבר היחיד שאני יכולה להגיד על 2007 ששונה משאר השנים, שהשנה הזאת למדתי להכיר את הסובבים סביבי.

מבחינה חברתית, למדתי המון.

אז זהו, שנה חדשה.

 

הנה הציפיות שלי משנת 2008:

  • להצליח יותר בלימודים..  [נגיד..]
  • להכיר אנשים חדשים [אכן מטרה שאפשר לסמן עליה וי]
  • להכיר מקרוב את אלה שאני כבר מכירה [גם..]
  • לעבור את ההפקה בשלום [עברתיD:]
  • לעבור את כל החתונות בשלום [גם]
  • להרוויח כסף בזכות עצמי [בייביסיטר..]
  • להוריד את הגשר!.  [ב2009 XD]
  • לחזור למצב הקודם שבו האימו לא קיווה שמשאית תדרוס אותי >< [כאילו זה מעניין אותי עכשיוXD]
  • שהשנה הזאת תהיה טובה יותר מקודמותיה :)[אכן]

 

אז..אפשר להגיד שהצלחתי להגשים את כל המטרות שלי לשנה שעברה.

וזה לא יאומן שהיא עברה כ"כ מהר.

אמצע 2008 הייתה התקופה הכי מדהימה בחיים שלי.

[הכרתי אנשים. ואיש. וחופש גדול. וחופש גדול מדהים.]

תקופה כמעט..מושלמת.

ואם הייתי יכולה לכתוב את כל השמות של האנשים שהפכו את 2008,לאותה שנה.

שבלעדיהם,2008 לא הייתה אותה 2008.

ואני מודה להם מקרב לב. ואני אוהבת אותם. באמת. [גם אם לא תמיד זה נראה לעין]

 

אז המטרות שלי לשנה הבאה [2009]:

-להיות בן אדם טוב יותר

-חבר><

-להוריד את הגשר

-להרזות

-להרגיש יפה

-לבחור מגמה!!11

-להשתפר בלימודים

-לעבוד

- לא להישבר ב1.9.2009 [המבין תבין]

 

אני מאחלת לכולם ולי,ש2009 תהיה אפילו יותר טובה מ2008.

שנה מדהימה.

בלי מלחמות!

שנה שקטה.

שנה..טובה.(L)

 

ועוד תודה אחרונה,לאלה שכשרע,הם יהיו שם.

 

 

 

נכתב על ידי MEchal. , 7/1/2009 22:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ב-19/1/2009 22:48
 





2,458
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMEchal. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MEchal. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)