לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

אהבה, מוזיקה, עולם; רשמים מההופעה של דיקלה בפיוז'ן


 

 

מרגש היה לראות את דיקלה שאני כל-כך אוהב בהופעת הבכורה 'עולם'.

בטוטליות רכה היא שרה מן הנשמה את מילותיה שלה.

דיקלה חיה את המוזיקה שלה, היא מאדירה את המילים לכדי שירה-תפילה מונומנטלית. הסגנון "האום-כולתומי" של דיקלה רחוק מלהיות חיקוי או יומרה, הוא הדבר האמיתי. מרגש ונדיר למצוא יוצרת כזו בימינו.

בשמלת פונץ'-בננה סקסית, ומחמיאה, קשה להוריד ממנה את העיניים ולראות את הנגנים וזמרת הליווי, שעטפו מאחור ועשו מוזיקה נהדרת לטעמי.

הקהל, להערכתי כ-300 איש, שר ברובו עם דיקלה, הזכיר לה באהבה את המילים של 'געגועים', ובכלל היה נדמה שההופעה נגמרה מהר מדי.

נהניתי מאד, ואני מקווה להיות בהופעה הבאה שלה שוב, ואולי לראות את הביצוע של 'בוחרת להיות'.

 

 

 

אני בוחרת להיות\ לחיות את כל האמת שבי

לצחוק בקול ולממש\ לאהוב את מה שיש

אני לוקחת את הזמן\ משחררת כל בלאגן

גם אם נגמר\ גם אם נשבר

אני קיימת

 

לא ביקשת שום דבר\ אולי סתם חלק

לא רצית להיקרע בין מחיצות\ עכשיו עשי לך שקט

 

לא ביקשת שום דבר\ אולי סתם חלק

לא רצית להיקרע בין מחיצות\ עכשיו עשי לך שקט

 

בוחרת להיות\ דיקלה

 

נכתב על ידי , 26/1/2005 11:39   בקטגוריות הייתי&catdesc= כתבתי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)