לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תת הכרה נפתחת כמניפה


 

 

פחדיי הארורים צפים

אל מול נוכחותה היוקדת.

היא כל כך מיוחדת,

ואני כל כך אני-

מראית עין של משהו שאני עיוור לו לחלוטין

אבל, בכל זאת יחידה שלמה ונושמת

 

כביכול נורמלי.

אבל כמה אפשר להיות נורמלי

עם יום ועוד יום ועוד יום?

 

הדמות שלי,

מראה בתקרה מראה לי אותי מרוח, סרוח

זה כל כך מביך,

מי זה שם?

בדיחה רעה הקיום הזה הפרונטלי

קיום שזורח עליך כמו שמש צהריים

ואתה מתקשה להתמקד בו פן תתעוור

(או תשתגע מתסכול אם נחליק מהדימוי למציאות)

 

מתעמת עם רוחי הכלואה

עם נפשי המפוקפקה

איך אשתחרר מהסבל הזה?

אני רוצה לצום

לשבות, לשבות רעב

להתחבר אל הרוח, להמנע מהחומר

להחליש ולהתחזק,

להעיר את הצמח

 


 

בואי רוח
ביצוע: ליאור ייני
מילים: יבגני אלכסנדרייביץ' יבטושנקו
לחן: אדוארד קולמנובסקי
גירסה עברית: יעקב שבתאי
יום ועוד יום שנה ועוד שנה
כמו מילים ללא מנגינה.
בואי רוח, בואי רוח, שוב שלכת וקרה
בואי רוח, בואי רוח, מי ישוב בחזרה.

לילה ארוך ושוב טפטוף עקשן
כל ימי כלים כעשן.
בואי רוח, בואי רוח, שוב שלכת וקרה
בואי רוח, בואי רוח, מי ישוב בחזרה.

נכתב על ידי , 18/6/2005 02:45   בקטגוריות מונולוג  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)