לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ומתוך שלא בא לשמה, בא לשמה


 

 

היה בי דחף לתאר כאן את התחושות והמחשבות והאנרגיה הטובה שהטיול הלילי סיפק לי.

אבל מה הטעם בכך? הרי ממילא אני לא אוהב, או מתקשה לקרוא פוסטים שלי מהעבר, וממילא אין טעם בתיעוד הזה, הרי מה שקרה, ומה שנחווה יתפוגג עם הזמן.

הדרך היחידה להחזיק ולקיים את החוויות, להפוך אותן מרגעיות לנצחיות, היא ללכת שוב ושוב, לא משנה הדרך, משנה זה שצועד בה, משנה התמדתו, משנה החיבור הזה ביני לבין המרחב שאני נע בו ומה שהוא מאפשר - מהסביבה החיה, הנושמת, והיוקדת (שמעתי משהו יוקד על מזרון קפיצי חורק).

אסור שיהיו ימים דלים, הן חי עודני.

נכתב על ידי , 2/1/2006 23:24   בקטגוריות על ציר הזמן  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)