לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אמפתי, איז סאצ' אהה?! לונלי וורד


 

 

אין לי עניין בתקשורת עם מי שלא מסוגל\מעוניין להבין אותי, וזה אלמנט בסיסי אצל אנשים בכלל.

היכולת להבין ולקבל את האחר נובעת מכך שאני מסוגל למצוא בכל 'אחר' כמעט, את עצמי. זה כל כך מעוות "להשתמש" באחר, לסלוח ולקבל את עצמי באמצעותו? כולם עושים את זה, כולם מנסים "להתגאל" ככה.

 

זה לא מעוות, זה טבעי, ומההיבט החברתי אפילו נעלה בעיני, אבל התהליך הזה צריך להיות הדדי, אני חייב ללמוד להתערטל כולי, זה לא פייר לשמור על העמימות שאני כל-כך אוהב.

אבל זה קשה לי לוותר על עצמי לגמרי, לחשוף את הבועות הפרטיות שלי, המצוקות\ההנאות הקטנות שהן רק שלי.

זה מנגנון הגנה, אני יודע, רק שלפעמים הוא משתלט עלי לגמרי, עושה את העבודה יותר מדי טוב המניוק הזה.

מטרידה האפשרות שאני לא מעוניין\מפחד שיבינו אותי...זה לא טוב. צריך לפרק את המילכוד, זה יהיה יותר בריא בלעדיו.

נכתב על ידי , 9/1/2006 15:08   בקטגוריות סוגיות לטיפול הפסיכולוגי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)