לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

גאולה (חבקי אותי נשמה)


 

 

התעוררה בי ההכרה מהו כוחי בעולם הזה, מהו תפקידי ה-'הבחני'. סביר להניח שאני לא אעמיד צאצאים, הרי ככלות הכל הם הביאוני לכאן - וגורלם עכשיו בידי, ואני חש שחלק מסויים מתפקידי מסתכם בגאולתם מגלגל החיים, מספיק - הניסוי ראוי להסתיים בי.

 

 


 

חייתי בשקר עם עצמי ועם הסביבה שלי זמן רב, רב.

אבל המהות שלי לא שקרית, והיא לא מתביישת עוד בחריגותה ובבדידותה, אבל גם לא תזעק את מהותה ברבים.

זה כל מה שאני יודע, ופה אני חותם.

נכתב על ידי , 21/5/2006 12:51   בקטגוריות החיים הם טיוטה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)