לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הכשת מודעות


 

 

"התמונה של הנחש, אצלך בבלוג, עדיין מפחידה"

 

מילדות ועד בגרות, כששאלו אותי עם איזו חיה אני הכי מזדהה, עניתי נחש.

האמת שהתשובה נכונה יותר מהשאלה, כי אני לא מזדהה עם הנחש, כמו שהוא מסקרן ומושך אותי.

יש משהו לא מעט נחשי ברוב הנשים שאהבתי, שקרבנתי אותן לקרבן אותי (על בסיס התיאוריה של כרמל, אם נעמיק עוד טיפה - יכול להיות, לדעתי,  שהנחש הוא רק שליח, שליח של אדם המערים על חוה, להחטיא את אדם - האפשרות הזו מעוררת מחשבה בנוגע ליחסי גברים נשים, הורים ילדים).

 והנה אני שוב מגלה את נרקיסוס הנוירוטי המושל בי לפרקים, שוב פעם האגו כמעטפת, פנימית.

המאבק הוא פנימי.

 

האחר הוא לא רק אמצעי להרגיש טוב עם עצמי, הוא גם לא התכלית כולה. האחר הוא אני, אני הוא האחר, וכולנו בנשמתינו אחד, אחד במצבי צבירה שונים, משתנים ואף משונים :)

 

דימוי הנחש אליבא דה כרמל ויסמן

נכתב על ידי , 17/6/2006 06:23   בקטגוריות החיים הם טיוטה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)