לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

רגע האמת


 

 

ביטוי מעניין "רגע האמת". אין הרבה רגעים של אמת בחיים - כף יד אחת או שתיים לכל היותר יספיקו למניית רגעי האמת.

 

מה הביטוי הזה אומר על הרגעים הרבים בין רגע אמת אחד למשנהו?

 

לפני כשבוע חוויתי רגע של אמת מעורר במיוחד.

למרות תהליך ההתעוררות שלי של השנים האחרונות, תהליך שלווה בהרס עצמי מקיף ושיטתי, הגעתי לתחושה עזה של מיאוס, רוויה וחוסר רצון להיות חלק ממשחק החיים.

שכרתי חדר במלון, קניתי סכין יפאנית, וחישבתי את קיצם החרוץ של עורקי הצוואר והירך.

שעות הייתי מוטל במיטה עם הסכין ביד.

אין לי אישיות אובדנית, פשוט יותר מדי שנים הרשיתי לעצמי להיות חלש, אנוס ומסורס.

 

יצאתי מהמלון הזה על הרגליים, עם נחישות שלא זכורה לי כדוגמתה: לזרוק ולהשליך את כל מה שכבר לא רלבנטי לי בזמנים האלה, ולהתחיל מאפס, להשתכשך בעולמות התחתונים והסיזיפים, מתוך אמונה שמשם יצמח משהו אמיתי, משהו שלא בא בקלות, משהו שנרכש בזיעה ועמל.

זין על הכסף, אני מתנער ממנו, נועל אותו לעשר שנים, מתחיל מאפס, יש לי כוחות אדירים בגוף ובנפש שמתעוררים מהתרגשות.

 

נכתב על ידי , 12/11/2006 18:20   בקטגוריות התקרה עפה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)