לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הדוקטור עם המזוודות


 

טעימון:

 

"קשה לי, אני מודה. אני לא בן אדם אומלל ואני אפילו סוציאל דמוקרט אופטימי, אבל ההיסטוריה מוכיחה שרוב הזמן הרעים מנצחים. איפה בכל זאת אני מוצא נחמה? בדברים האישיים, במשפחה הרחבה שלי, אבל בעיקר בידיעה שיש עולם טוב יותר. שמדי פעם בכל זאת הטוב מנצח, וגם אם לא, המאבק לא פחות חשוב ולפעמים הוא עוזר אחר כך, לדורות הבאים".

 

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/785555.html

נכתב על ידי , 17/11/2006 15:03   בקטגוריות לא אוצר באובססיה \ אנשים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)