לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שניים מתוך שניים


 

 

יש ספרים שנחרתים בזכרון, לא בהכרח בגלל שהם ספרי מופת שמהממים את העולם בתבונה ובתובנות - אלא פשוט בגלל שהם באו לך בזמן המתאים, ביארו והאירו על דרך הפרוזה ערפילים ואפילה.

אל הספר של אנדריאה דה קרלו, "שניים מתוך שניים", הגעתי דרך ביקורת במוסף ספרים של ידיעות אחרונות בשנת 94'. את הביקורת כתב איש בשם בועז כהן. הביקורת הרשימה אותי, ודאגתי להשאיל אותו מן הספריה כמה ימים לאחר מכן.

אני לא יודע למה, אבל נזכרתי בספר הזה אתמול בלילה, אבל לא זכרתי את שמו. כתבתי מייל לבועז כהן, סיפרתי ושאלתי האם הוא זוכר ספר של סופר איטלקי ששם הגיבור הוא גווידו. הוא זכר, וענה והרחיב בנחמדות.

אני כמעט ולא זוכר דבר מעלילת הספר, אני רק זוכר את החוויה שלי כקורא בגיל 20 בערך. החוויה היתה חזקה מספיק בשביל לגרום לי להיות סקרן היום ללכת בעקבותיה, ובעקבות הבחור בן ה-20, ולקרוא את הספר שוב. רומנטיקן מזדקן שכמותי (חיוך אטרוסקי פנימי).

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2007 12:10   בקטגוריות אבני דרך, החיים הם טיוטה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)