לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

חג ומועד


 

 

הלכתי קצת לאיבוד, ובא לי להיזרק כמו השכנה הסקסית שלי.

מאחר ולא עשיתי את זה מזמן, זה קשה לי.

קשה לי עם זה ולא יודע כרגע למה.

 

מה זה אומר ללכת לאיבוד?

זה השפל הבלתי נמנע שאחרי הגאות?

מרגיש ריק.

ריק.

שאוב.

שוב פעם להתחיל לתור ולחפש את עצמי בתוך עצמי.

או להביט בי משתקף אצל אחרים.

שוב פעם לאסוף את עצמי, ולהתחיל סיבוב חדש.

בתנועה כל הזמן.

תנועה מעגלית, מחזורית

האם באמת אני מצליח להגיע לכל סיבוב חדש במונופול, עם תובנות ותעצומות חדשות ?

לא, תעצומות ותובנות חדשות-ישנות בלבד.

המחזוריות הזו של החיים,

גלגלי השיניים הרבים,

בגדלים שונים,

שעל כולם אני מופקד,

מנצח עליהם, מנוצח על ידם

כמה אנרגיה, ובשביל מה

והכל כל-כך אקראי, רנדומלי

חטא קדמון אחד קטן, כמו תיאוריית משק כנפי הפרפר, והכל נטרף ומונע על ידו וסביבו.

מזכיר לי את מיסטיק ריבר.

סיפור שממחיש יפה, ובכמה מימדים, את האקראיות שמשטה בנו, מטריפה אותנו.

לחשוב במובן של "את מי זה משרת" לא יביא אותי לתשובה.

אין תשובה.

אין חטא קדמון, כשאין חיים.

הרחש הזה...

כמה טוב להיות בן-תמותה.

 

(תודה יעלה על שפתחת לי דלת)

נכתב על ידי , 11/7/2004 00:57   בקטגוריות מהקרביים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)