לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שובר-גלים תודעתי


 

 

לעיתים אני חש שאני שוחה בתוך נבואה. תנועות חתירה מואצות של המח והלב אל תוך מציאות שטרם נוצרה. בכל פעם שאני מרים את ראשי לנשימה אני רואה באופק את חזית הסערה. גלים מתרוממים סביבי, בשמיים מתחשרים ענני ההגשמה.

 

אני כבר יודע מה עלי לעשות. להפסיק לשחות. לצוף על הגב. לטלף בשקט בים המחשבות, זרועות שלובות על החזה, עיניים עצומות, מינימום תנועות. אני הרי אוהב את הים גם כשהוא צורב לי מלח בעיניים. להרגע. עם כזו אהבה לא יאונה לי כל רע.

 

 

נכתב על ידי , 6/7/2008 15:47   בקטגוריות יאללה ביי, ססס'עמק רפאים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)