לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פתחים סמויים מהעין


אפסיותי המרהיבה
Avatarכינוי: 

בן: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

לפעמים הים סוער ואין גלים


 

לעתים תכופות נעורה בי ההכרה, שמוכרת לכולם, שהנני זר. חייזר. אבל לא סתם חייזר, אלא חייזר הדוניסט, חתרן ומסוכסך קווקזית עם חייזרותו ההו כה אינטימית ומענגת. אבל אני לא מחדש כלום - לא לעצמי ולא לכם.

 

הזרות היא אימננטית, היא נגזרת של יכולת להחזיק בכמה תודעות בו זמנית. (התפלק לי הגיג שחוק, אבל הוא נבע ואני, אני, רק הקלדן הכנוע שלו)

 

רציתי להמשיך כאן ולתאר את הים שבתוכי שמרגל ושולח מסרי מורס מרשיעים ומשעשעים בעד ונגד ה-"מה זה כל זה"(תודה באשי), אבל אז נזכרתי בדוד אבידן עם "תשדורות מלווין ריגול" שלו, וקטונתי.

אז רק אלנקק במסירות כפייתית, למה שהתלנקקתי אליו בעצמי, הנה.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2008 15:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעבור את החורף, ואחר כך נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעבור את החורף, ואחר כך נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)